5

تکذیب دلار ۴۵۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی 

  • کد خبر : 174926
  • 16 آذر 1398 - 12:15
تکذیب دلار ۴۵۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی 

با وجود انتشار اخباری مبنی بر افزایش نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی به ۴۵۰۰ تومان برای تامین کالاهای اساسی، این نرخ تکذیب شد.

به گزارش عصر شهروند، اخیرا سخنگوی دولت در اظهارات خود اعلام کرده بود که نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی به ۴۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

این درحالی است که پیش از این بارها از سوی دولت و به ویژه نوبخت – رییس سازمان برنامه و بودجه – تاکید شده بود که نرخ تامین ارز با دستور رییس‌جمهور همان ۴۲۰۰ تومان است.

به دنبال انتشار این خبر، پرس‌وجوی ایسنا از منابع مطلع با این توضیح همراه شد که نرخ ارز برای تامین کالاهای اساسی به طور حتم ۴۲۰۰ تومان است و اعلام ۴۵۰۰ تومان اشتباه بیان شده است.

براین اساس تامین کالاهای اساسی در سال آینده نیز همچون روال امسال با نرخ ۴۲۰۰ تومان انجام می‌شود که طبق اعلام دولت، میزان منابع برای تامین کالای اساسی در سال آینده ۱۰.۵ میلیارد دلار تعیین شده است.

ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=174926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .