6

ثبت‌نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان در روز‌های آینده

  • کد خبر : 283957
  • 03 شهریور 1400 - 14:19
ثبت‌نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان در روز‌های آینده
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از ثبت‌نام وام قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی بازنشستگان سهمیه شهریورماه در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار بازنشستگان ، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی درباره ثبت‌نام بازنشستگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی، ثبت‌نام از متقاضیان هر ماه از طریق سایت خانه کانون کارگران و بازنشستگان در استان‌های مختلف از جمله شهر تهران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی که از توسط سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته، اوایل هر ماه سایت مربوط باز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آن به ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند .

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران با اشاره به اینکه مبلغ در نظر گرفته شده برای وام بازنشستگان ۷ میلیون تومان است، گفت : این وام با سود ۴ درصد و باز پرداخت ۲ ساله برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است .

دهقان‌کیا اضافه کرد: بازنشستگان می‌توانند در روز‌های آینده با مراجعه به سایت کانون کارگران و بازنشستگان به ثبت‌نام سهمیه شهریور و در نهایت دریافت وام خود اقدام کنند .

وی درباره زمان پرداخت وام ۷ میلیونی شهریورماه به بازنشستگان گفت: کسانی که در سایتِ اشاره‌شده ثبت‌نام و در نهایت تأیید شوند، وام خود را چند روز پس از حقوق شهریور ماه دریافت خواهند کرد .

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: امسال قرار است ۴۰۰ هزار بازنشسته از وام قرض‌الحسنه ۷ میلیونی استفاده کنند و این در حالی است که یک‌ششم از بازنشستگان کل کشور را بازنشستگان شهر تهران تشکیل می دهند .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .