3

ثبت اعتراض نیم میلیون نفر به عدم واریز بسته‌ حمایتی دولت

  • کد خبر : 25875
  • 08 بهمن 1397 - 10:02
ثبت اعتراض نیم میلیون نفر به عدم واریز بسته‌ حمایتی دولت

تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفراز بیمه شدگان سازمان تأمنی اجتماعی به عدم واریز بسته حمایتی دولت به حسابشان اعتراض کردند.

به گزارش عصر شهروند، پس از واریز بسته حمایتی دولت به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته‌اند و سرپرست خانوار نیز بوده‌اند.

سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر ۱۳ میلیون ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد که از این تعداد ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند و در طرح همپوشانی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مشمول این بسته حمایتی شدند.

پس از تخصیص اعتبار ۱۴۵۰ میلیارد تومانی از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها به سازمان تأمین اجتماعی، در سه روز و توسط ۲۸ بانک عامل این بسته به حساب واجدین شرایط واریز شد. از سوی دیگر افرادی که شرایط لازم را برای این بسته حمایتی داشته اند ولی مبلغ ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بر اساس تعداد خانوار به حسابشان واریز نشده است اعتراض‌هایی داشتند.

سازمان تأمین اجتماعی شماره ۱۴۲۰ و کد دستوری *۱۴۲*۸# را برای اعتراض بیمه شدگانی که بسته حمایتی به حسابشان واریز نشده اعلام کرد که تا کنون حدود نیم میلیون نفر(۵۰۰هزار نفر) اعتراض خود را برای عدم دریافت بسته حمایتی مطرح کردند.

منبع :فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=25875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .