9

جاذبه های گردشگری کوش آداسی و بدروم و مارماریس در ترکیه

  • کد خبر : 242214
  • 26 فروردین 1399 - 16:15
جاذبه های گردشگری کوش آداسی و بدروم و مارماریس در ترکیه

برای شروع گردشگری در شهر بسیار زیبای کوش آداسی بهتر است با بررسی  یکی از جذابترین نقاط این بخش از ترکیه که در میان ابهای بسیار زیبا و نیلگون مدیترانه قرار گرفته است آغاز کنیم و با ما در ادامه همراه باشید تا با بررسی زیباترین جاذبه های توریستی کوش آداسی یا جزیره پرندگان نام دیگر آن است و شما به طور حتم باید از آن ها که یکی از زیبا ترین بخش های این جزیره زیبا هستند باشد بازدید کنید.

پارک ملی دلتا در منطقه آیدین

ما قصد داریم تا با یکی از جذاب ترین پارک  و مجموعه های های طبیعی این بخش از ترکیه یعنی جزیره پرندگان یا کوش آداسی یعنی پارک ملی دلتای آیدین که همچنان به آن پارک زیبای بیوک مندرس در زبان محلی نیز می گویند جالب است بدانید که این پارک در آفر تور کوش آداسی بسیار زیبا در میان مردم محلی دارای ارج و غرب بسیار زیادی می باشد  پس حاشیه نباید رفت و  باید این موضوع بسیار جذاب را هرچه سریعتر آغاز کرد.

تمامی عوامل طبیعی و همینطور غیر طبیعی و جغرافیایی که شامله عواملی مانند عوامل نئولوژیک و بیولوژیک می باشد در کنار هم سبب شده است تا یکی از زیبا ترین و جذاب ترین جاذبه های طبیعی که ممکن است در یک منطقه به وجود آید و این موضوع سبب شده است تا این جاذبه ی بسیار دیدنی و در عین حال جالب را نه تنها در میان دیدنی ها و جاذبه های گردشگری و توریستی کوش آداسی بلکه در تمامی ترکیه دارای زبان زد خاص و عام می باشد از نظر زیبایی شناسی گیاهی می باشد.

این پارک طبیعی بسیار زیبا که به نوعی پارک ملی  زیبا ترکیه به حساب می آید در میان دو ناحیه ی بسیار مهم سکه و کوش آداسی واقع شده است. موشوع بسیار جالبی که درباره ی این پارک طبیعی بسیار زیبا وجود دارد و این است که این پارک ملی و طبیعی بسیار زیبا از سوی  مردم و اهالی این جزیره  بسیار مورد تقدیر قرار گرفته است و.بسیاری آنرا مقدس می دانند و قدمت این پارک بسیار زیبا .

طبیعی به چیزی در حدود به ده تا یازده قرن گذشته باز می گردد یعنی قرن هشتم تا ۹ میلادی باز می گردد. شاید بتوان گفت یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه و یکی از بهترین جاذبه های طبیعی کوش آداسی همین پارک طبیعی می باشد که جالب است بدانید هر ساله در آن همایش های بین المللی بسیار زیادی که مربوط به علم نیز می شود درآن برگزار می گردد که همین موضوع بسیار قابل توجه می باشد.

منطقه ایچملر در مارماریس

در شهربسیار زیبای مارماریس و تور مارماریس ارزان ناحیه ای بسیار جذاب گردشگری به نام ایچملر  دیده می شود که در واقع نام آن ایچمیلر می باشد و حتی تعداد بسیاری از مردم محلی آن را ایچلر نیز می نامند جالب است بدانید که این ناحیه دردر نزدیکی شهر بسیار زیبای مارماریس واقع شده است و در این منطقه مرکزی بسیار زیبا و پر طرفدار و در عین حال تفریحی و گردشگری و بسیار جذاب به شمار می آید.

این منطقه در مارماریس در شبه ‌جزیره ‌ای بسیار عادی قرار گرفته است که حوالی آن را مناطقی بسیار متراکم و پوشیده شده از پوشش گیاهی سیز رنگی از درختانی مانند کاج در آن روییده است که به جذابیت آن افزوده است و جالب است بدانید که آغاز کار اصلی این منطقه برای جذب توریست از چندین سال قبل شروع شده است اما باید قبل از چیزی در حدود ۱۰ سال گذسته در ناحیه ایچمیلر در مارماریس ترکیه اهالی این منطقه برای انجام  زندگی روزمره خود و کسب در آمد در آن به کار ‌هایی مانند پرورش دام و طیور و همینطور کشاورزی و ماهی گیری مشغول می باشند.

اگر با دیدن عکس های این قسمت از شهر بسیار زیبای مارماریس که یکی از بهترین ساحل های جذاب و دیدنی ودر عین حال زیبا در مارماریس می باشد و بعد از سفر کردن به این شهر بسیار زیبا را جزی از تصمیم شما برای سفر بود این منطقه می توانید در اختیار شما تعدادی از بهترین هتل های راحت و مراکز اقامتی می توانید استفاده کنید. در سفر به این شهر برای یک روز در هتل و اقامتگاه هاب آن ‌که سبب می شود شما به پلاژهای  تفریحی را راحت‌ تر می‌کند و اقامت شما را بیش از پیش دلچسب خواهد کرد. رزرو تور بدروم را در سفر باتو انجام دهید.

جاذبه های گردشگری بدروم

آرامگاه هالیکارناسوس که در شهر بسیار زیبای بندری بدروم قرار دارد، یکی از چندین جاذبه ی گردشگری و جزپی از هفت اعجوبهدنیای قدیم و باستان به حساب می شود. معماری بسیار هنر مند به نام پیتئوس این آرامگاه بسیار جذاب را ساخت که در ساخت آن با استفاده از سنگ‌های مرمر و سنگ های بسیار بزرگ استفاده شده است و از آن به عنوان محلی برای آرامشی همیشگی شاه ماسول در هالیکارناسوس ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=242214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .