4

جریمه ۳میلیون خودروی فاقد معاینه فنی

  • کد خبر : 183476
  • 01 دی 1398 - 12:22
جریمه ۳میلیون خودروی فاقد معاینه فنی

 
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۶۰ درصد از اتوبوس‌های گازوئیل‌سوز شهرداری تهران در سن فرسودگی هستند.

به گزارش عصر شهروند، سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد پلیس راهور در بحث آلودگی هوا اظهار داشت: در خصوص آلودگی هوا گزارش کاملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور،‌ رئیس سازمان بازرسی و سایر مسئولان ارائه کرده و در آن گزارش به ماده ۸ هوای پاک تاکید کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در ماده ۸ هوای پاک ۱۰ تعهد مخصوص دولت محترم است که بخشی از آن در دست اقدام است و بخشی دیگر ان‌شاءالله اجرا خواهد شد.

وی با اعمال جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی پرداخت گفت: طبق قانون خودروهای فاقد قانون روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود که در تهران در ۸ ماهه اخیر، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله جریمه شده‌اند که برای ۸۸ هزار خودرو تکرار جریمه صورت گرفته است.

سردار هادیان‌فر به جانفشانی ماموران پلیس راهور اشاره و بیان داشت: علی رغم آلودگی شدید هوا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت و تسهیل در تردد در معابر حضور دارند و متاسفانه با توجه به شدت آلودگی چندین نفر از پرسنل ما به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: پلیس راهور از تردد کامیون‌های سنگین در روزهای آلوده ممانعت می‌کند؛ در این خصوص ماده ۱۸ و جریمه نیز اعمال می‌شود و در صورت نیاز توقیف هم در دستورکار است.

وی به موضوع اتوبوس‌های شهرداری تهران که گازوئیل‌سوز هستند پرداخت و گفت: ۶۰ درصد این اتوبوس‌ها در سن فرسودگی است و باید شهرداری نوسازی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستور کار قرار دهد.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=183476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .