1

جزئیات استخدام معلم در شهرستان های استان تهران

  • کد خبر : 300354
  • 18 اردیبهشت 1403 - 19:35
جزئیات استخدام معلم در شهرستان های استان تهران
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران از اخذ سهمیه استخدام پنج هزار و ۷۷۶ معلم در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش عصر شهروند در اخبار آموزش پرورش، مسعود بهرامی اظهار کرد: طی یک سال گذشته تلاش مناسبی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای تکریم و پاسداشت مقام معلم انجام شده است.

وی افزود: در تابستان پیش رو نیز دو برنامه اساسی برای توانمندسازی معلمان به عنوان سرمایه انسانی و نیز پیگیری مطالبات فرهنگیان و خانواده‌های آنها اجرایی می‌شود. مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از پنج هزار سهمیه استخدامی در شهرستان‌های تهران در راستای بهتر شدن شرایط مدارس داشتیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ نیز پنج هزار و ۷۷۶ سهمیه استخدامی از سازمان‌های مربوطه اخذ شده است، گفت: در اواخر اردیبهشت آزمون مقطع متوسطه را داشتیم، قبل از عید نیز آزمون ابتدایی برگزار شد و در حال ارزیابی تکمیلی افراد هستیم تا بتوانیم برای اول مهر این افراد را به چرخه آموزش و پرورش اضافه کنیم‌.

بهرامی ادامه داد: در مورد سرانه‌های آموزشی نیز با پیگیری‌هایی که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین محترم انجام دادند و حمایت‌های دولت طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۳ فضای آموزشی به شهرستان‌های استان تهران اضافه شد. وی گفت: اکنون بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان در حال اجرا است و به مرور به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .