25

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده

  • کد خبر : 277426
  • 29 بهمن 1399 - 14:57
جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با کمک دولت و مجلس امیدواریم سال آینده پرداخت خوبی برای بازنشستگان تامین اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش اخبار بازنشستگان عصرشهروند، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  درباره آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در مرداد ماه مرحله اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کردیم و بعد از آن مجدد حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در مهرماه متناسب شد و همین افزایش مجدد حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در مهر ماه، بیشتر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بود، به همین دلیل این شکاف باید پر شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: بر این اساس باید منابعی را داشته باشیم تا مرحله دوم متناسب‌سازی را انجام دهیم، در ابتدا باید ۹۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات انباشته شده تامین اجتماعی از دولت را دریافت کنیم که این موضوع موافقت دولت را به همراه دارد و باید در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شود، ممکن است که این بدهی به صورت نقد نباشد در قالب شرکت و اموال هم باشد که اگر این طور هم باشد، مشکلی نیست.

وی افزود: دولت بابت حق بیمه برخی اقشار و اصناف یارانه در نظر گرفته و عهده دار آن است که باید به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند و همین پرداختی‌ها، انباشته شده است که طلب تامین اجتماعی از دولت است و قرار شده در سال ۱۴۰۰ به صورت جاری این بخش از مطالبه ما از دولت دریافت شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای سالاری من اگه جای شما بودم از شرم استعفا می دادم. تازه بدهی خود خواسته شما به دولت چه ربطی به بازنشستگان تامین اجتماعی داره. مگه وقتی داشتی پول مردم رو به دولت بذل و بخشش می کردی نظر مردم رو خواستی؟ مگه وقتی شما داشتی از جیب مردم پول ویلموتس رو میدادی نظر مردم رو خواستی؟ مردم یه عمر پولشون دادن دست تامین اجتماعی حالا هم پولشون رو از شما می خوان. بی خود مردم رو وسیله برای دریافت مطالباتتون نکنین.

  2. روز به روز زندگی ما رو به نابودی میره .چه میخواستیم چه شدراستی بازنشسته در کجای مملکت به حساب میاد .چرا اصلا ما باید هر روز در خیابانها دنبال حق بگردیم مگه انقلاب نشد که حق داده بشه در این ۴۲ سال چه حقی به کسی داده شده فقط شکم یه عده مفتخوار روز به روز بزرگتر شده .چی بگم خسسسسسسسسسسسسسسسسسسسته شدیم خسته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .