10

جزئیات قیمت طرح ترافیک در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 289575
  • 23 اسفند 1400 - 12:41
جزئیات قیمت طرح ترافیک در سال ۱۴۰۱
سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک، جزئیات قیمت طرح ترافیک در سال آینده را تشریح کرد.

به گزارش عصرشهروند، عمار سعیدیانفر در مورد نرخ طرح ترافیک با رد خبر طرح ترافیک ۱۰۰ هزار تومانی، بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران شاهد افزایش ۲۵ درصدی پایه قیمت طرح ترافیک درسال ۱۴۰۱ خواهیم بود، بر این اساس قیمت پایه ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه قیمت طرح ترافیک به نوع معاینه فنی و ساعت تردد بستگی دارد، افزود: زمان اجرای طرح نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷ خواهد بود که در شرایط کرونایی یک خروج رایگان بعد از ساعت ۱۴:۳۰ برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

سعیدیانفر با بیان اینکه برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است، گفت: قیمت طرح ترافیک از ۳۲ هزار تومان تا ۹۸ هزار تومان متفاوت خواهد بود، به گونه ای که قیمت ۳۲ هزار تومان شامل افرادی می شود که در ساعت غیر پیک با معاینه فنی برتر تردد می‌کنند، اما قیمت ۹۸ هزار تومان برای خودروهایی است که در اوج ترافیک تردد کرده و معاینه فنی برتر هم ندارند، لحاظ می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .