16

جزییات لیست فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۲ سیما

  • کد خبر : 278956
  • 01 فروردین 1400 - 22:32
جزییات لیست فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۲ سیما
فیلم های سینمایی نوروز 1400 شبکه 2 سیما را کلکسیونی از بهترین فیلم های سینمای ایران و جهان تشکیل داده است و ژانرهای متنوعی دارد.

فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۲ سیما را کلکسیونی از بهترین فیلم های سینمای ایران و جهان تشکیل داده است و ژانرهای متنوعی دارد. کلکسیونی از فیلم های کمدی و درام از سینمای فرانسه
، هندوستان، ایران و اسپانیا. بر خلاف فیلم های نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۵ سیما، فیلم های سینمایی نوروز شبکه ۲ سیما، ژانر انیشمین زیادی ندارد و از روز شنبه ۳۰ اسفند تا جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ شمسی روی آنتن می رود.

در این گزارش عصرشهروند، شما را با فهرست فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ شمسی شبکه ۲ سیما آشنا می کنیم. اگر تجربه تماشای این فیلم ها را داشتید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. توجه کنید که کلیه برنامه های نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۲ سیما در سایت tv2.ir امکان تماشای آنلاین  دارد.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: فهرست سریال های نوروز ۱۴۰۰ تلویزیون

شنبه ۳۰ اسفند

فیلم سینمایی انیمیشن سونیک خارپشت محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا به کارگردانی حف فاولر

شروع فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ شبکه دوم سیما با یک فیلم سینمایی انیمیشن است. فیلم SONIC THE HEDGEHOG ژانر کمدی و اکشن و ماجراجویی داشته و محبوب کودکان و نوجوانان است. بر اساس بازی ویدیویی کمپانی سگا تولید شده و داستانش درباره خارپشتی است که با سرعت مافوق صوت حرکت می کند و اسمش سونیک است. از جهانی به جهان دیگر آمده و ماجراهای جذابی را در ۹۹ دقیقه برای شما رقم می زند. جیم کری و جیمز مارسدن هم در آن نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی انیمیشن سونیک خارپشت محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا به کارگردانی حف فاولر

نوروز ۱۴۰۰ در شبکه های مختلف سیما، فرصتی برای تماشای بهترین آثار پویانمایی سالهای اخیر است.

حتما بخوانید : تقویم سال ۱۴۰۰ در یک نگاه

یکشنبه اول فروردین ۱۴۰۰

فیلم جرنی و پدر بزرگ محصول ۲۰۲۰ آمریکا به کارگردانی دیودای تالبرت

دوشنبه دوم فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی منطقه  پرواز ممنوع

یکی از فیلم های پر فروش سال های اخیر، فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع است که درسال ۹۸، گیشه ۷ میلیاردی را تجربه کرد. فیلم  توسط امیر داسارگر کارگردانی شده است و داستان ۳ نوجوان را به تصویر  می کشد. فیلم های سینمایی خروج و ۲۳ نفر برای اولین بار در نوروز ۱۴۰۰ شمسی از تلویزیون پخش خواهد شد. هادی حجازی فر در فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع نقش آفرینی کرده است. پر فروش ترین فیلم سینمای نوجوان ایران در سال های اخیر است.

فیلم سینمایی منطقه  پرواز ممنوع

سه شنبه سوم فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی آقای جو، گم شدن مهمان ویژه محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی

نام اصلی این فیلم که محصولی جدید از سینمای کشور کره جنوبی است: MR ZOO: THE MISSING VIP نام دارد. کمدی درام جذاب و خنده دار که توسط کیم تائه یون کارگردانی شده است و در آن شاهد نقش آفرینی هنرپیشه های مطرح  کره از جمله لی سونگ مین و کیم سئو هیونگ هستیم. فروش ۴ میلیون دلاری را تجربه کرده است و ۱۱۳ دقیقه است. یکی از ماموران آژانس امینت ملی پس از یک تصادف، قادر به تکلم با حیوانات می شود. سگی را ملاقات می کند و با او حرف میزند و سگ نیز به آقای جو کمک می کند.

حتما بخوانید : درباره « دراکولا » مهران مدیری بدانید

فیلم سینمایی آقای جو، گم شدن مهمان ویژه محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی

چهارشنبه چهارم  فروردین ۱۴۰۰

ایوان شگفت انگیز محصول ۲۰۲۰ آمریکا به تهیه کنندگی آنجلینا جولی

ایوان شگفت انگیز با ایوان منحصر به فرد، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی آمریکا است. نام اصلی این فیلم: THE ONE AND ONLY IVAN است. تئا شاروک، کارگردانی اثر را بر عهده داشته و آنجلینا جولی و آلیسون شمرور نیز تهیه کننده این فیلم در ژانر درام و فیلم فانتزی است. اقتباسی از رمانی به همین نام است. داستان یک گوریل است که ایوان نام داشته و در قفسی در یک مرکز خرید بزرگ نگهداری می شود. با یک فیل به نام راب آشنا می شود و زندگیش دستخوش تغییراتی می شود. با هم از قفس فرار می کنند و ماجرای جذابی را برای نوروز ۱۴۰۰ شما خلق خواهد کرد.

ایوان شگفت انگیز محصول ۲۰۲۰ آمریکا به تهیه کنندگی آنجلینا جولی

پنج شنبه پنج فروردین ۱۴۰۰

سکوت طبیعی محصول ۲۰۱۹ آمریکا

فیلم سکوت طبیعی محصول ۲۰۱۹ آمریکا به کارگردانی دیوید ریسوتو است. نام اصلی فیلم: THE SILENT NATURAL بوده و توانسته رتبه ۶ از ۱۰ را در IMDB کسب کند. داستان یک بازیکن بیسبال ناشنوا در قرن نوزدهم میلادی است که بر مشکلات غلبه می کند و یکی از ورزشکاران مطرح آمریکا می شود. این فیلم ۱۴۰ دقیقه  است. عاشقان بیسبال این فیلم را تماشا کنند. مارشال تایگو و سام جونز وشری ویلسون در آن نقش آفرینی کرده اند.

سکوت طبیعی محصول ۲۰۱۹ آمریکا

جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی پنگوئن بلوم محصول ۲۰۲۱ آمریکا به کارگردانی جلندین لیوین

فیلم سینمایی پنگوئن بلوم که به اشتباه: شکوفایی پنگوئن ترجمه شده است، نام اصلیش: PENGUIN BLOOM است و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده می باشد. فیلم درام خانوادگی که توسط گلندین ایوین کارگردانی شده و اقتباسی است از کتابی به همین نام که توسط کامرون بلوم  نگارش شده است. نائومی واتس و اندرو لینکلن و جکی ویور در آن هنرنمایی کرده اند.

داستان از این قرار است که خانواده آقای بلوم، به دلیل فلج شدن همسرش، با یک بحران روبرو شده اند و آن ها تصمیم میگیرند که آرامش خود را در یک جوجه کلاغی بیابند که نامش را پنگوئن قرار داده اند. در استرالیا فیلمبرداری شده است و ۹۵ دقیقه است.

شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی رویای سینما به کارگردانی علی و حمید شاه حاتمی

رویای سینما در هفته دوم فروردین در کنداکتور فیلم های نوروز  ۱۴۰۰ شبکه ۲ سیما قرار گرفته است. فیلمی است که روایت گر یک گروه فیلمساز بوده و جهت انتخاب نقش اصلی  یک فیلم سینمایی مشترک بین ایران و کانادا به دنبال  هنرپیشه هستند که نوجوان باشد.

تست های زیادی از بین کاندیداها گرفته می شود و کاظم و فرهاد انتخاب می شوند. رقابت بین کاظم و فرهاد جدی است و باعث می شود که داستانی جذاب را با دوربین علی شاه حاتمی شاهد باشیم. این فیلم ۱۰۰ دقیقه است و سال ۱۳۹۰ تولید شد.

فیلم سینمایی رویای سینما به کارگردانی علی و حمید شاه حاتمی

یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی کوچکترین سرباز محصول ۲۰۲۰ روسیه

فیلم سرباز کوچولو یا کوچکترین سرباز با نام اصلی SOLDIER BOY محصول سال  ۲۰۲۰ روسیه است. بر مبنای یک داستان واقعی ساخته شده است که یک سرباز کوچک در جنگ جهانی دوم، خالق آن قصه حماسی بود. نام این سرباز که این فیلم اقتباسی از زندگی او می باشد: سرگئنی الشکوو نام دارد. این کودک شش ساله  که بعدها اسطوره روس ها در جنگ جهانی دوم شد، از شخصیت های مطرح تاریخ معاصر روسیه است. صحنه های خشنی را به تصویر می کشد که یک کودک در جنگ جهانی دوم ، شاهدش بوده است.

این سرباز کوچک در سال ۱۹۳۶ میلادی متولد شد و در سال ۱۹۹۰ درگذشت.  در منطقه KALUGA در روسیه زندگی می کرد.

فیلم سینمایی کوچکترین سرباز محصول ۲۰۲۰ روسیه

دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی پدر بزرگ ها محصول ۲۰۲۰ اسپانیا

فیلم سینمایی پدربزرگ ها، با نام اصلی ABUELOS محصول  سال ۲۰۱۹ میلادی کشور اسپانیا است. فیلمی است در ژانر کمدی و درام که در ۹۸ دقیقه، ما را با فضاهای خنده دار و هیجان انگیز مواجه می کند. داستان ۳ پدر بزرگ کارآفرین است که وقتی قصد دارند تا منابع خودشان را با برای افتتاح یک مرکز درمانی ، سازماندهی کنند، با چالش های مختلفی روبرو می شوند.

فیلم سینمایی پدر بزرگ ها محصول ۲۰۲۰ اسپانیا

سانتیاگو روکوجو کارگردانی  فیلم سینمایی پدر بزرگ ها را بر عهده داشته است. روبرتو آلوارز، رامون بارئا و کارلوس ایگلسیاس از بازیگران این فیلم کمدی اسپانیایی هستند. کلارا آلونسو نیز در نقش VIOLETA در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

فیلم سینمایی پدر بزرگ ها

سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی کفش های آهنی محصول ۲۰۲۰ روسیه

چهارشنبه ۱۱  فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی ماموریت به مریخ محصول ۲۰۱۹ هندوستان

هندوستان، سرزمین شگفتی های آسیا، اولین کشور آسیایی است که به سیاره مریخ رسید. ماموریت مدارگرد مریخ (MARS ORBIT MISSION) که MOM نامیده می شود، از سال ۲۰۱۴ در مدار مریخ می گردد وتوسط سازمان هوا فضای هندوستان پرتاب شد. چهارمین مرکزی است که وارد مدار مریخ شده است.

فیلمی با اقتباس از این موفقیت فضایی هندوستان در سال ۲۰۱۹ میلادی با نام MISSION MANGAL توسط جاگان شاکتی با همکاری شرکت CAPE OF GOOD FILMS ساخته شد. بازیگرانی چون آکشای کومار، ویدیا بالان، تاپسی پانو و کیرتی کولهاری در آن نقش آفرینی  می کنند.

فیلم سینمایی ماموریت به مریخ محصول ۲۰۱۹ هندوستان

روایت اعزام مدار گرد هندی ها در مدار سیاره مریخ  را این فیلم کمدی روایت می کند.

پنجشنبه  ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

فیلم سینمایی تولد چینتو محصول ۲۰۲۰ هندوستان

فیلم سینمایی تولد چینتو یا CHINTU KA BIRTHDAY محصول سال ۲۰۲۰ کشور هندوستان است. شبکه ۲ در کنداکتور فیلم های نوروز ۱۴۰۰ چند فیلم از سینمای هندوستان را به نمایش می گذارد. در ژانر خانوادگی، یک درام شور انگیز را به  مدت ۸۰ دقیقه روایت می کند. وینای پاتاک و سیما بهارگاوا در آن نقش آفرینی  کرده اند.

تولید چینتو، محصولی از بالیوود است. وینی پاتک در آن حضور دارد و نظر منتقدین را جلب کرده است. خانواده چینتو در عراق حضور دارند و چینتو میخواد که تولدی آرام داشته باشد اما بمبی در شهر منفجر می شود و پلیس به خانه آن ها می آید و اتفاقات عجیب و غریب در خانه رخ می دهد.

فیلم سینمایی تولد چینتو محصول ۲۰۲۰ هندوستان

جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

فیلم  سینمایی  بال هایت را بگشا محصول ۲۰۱۹ فرانسه

بال هایت را بگشا یا SPREAD YOUR WINGS علاوه بر نام این فیلم، عنوان ترانه ای از کوئین، گروه راک بریتانیایی  است که در سال ۱۹۷۷ منتشر گردید. داستان فیلم، داستان یک پرنده شناس با تجربه به نام کریستین مولک است که از یک قصه واقعی اقتباس شده است. جان پل روو، ملانی دوتی، لوئیس واسکوئز، لیلو فاگلی از هنرپیشه  های این فیلم فرانسوی را تشکیل می دهند که آخرین فیلم نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۲ سیما است.

فیلم  سینمایی  بال هایت را بگشا محصول ۲۰۱۹ فرانسه

مخاطب گرامی

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مجموعه ها از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=278956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .