2

جشن تولد متفاوت فرزند سوم مسی

  • کد خبر : 226781
  • 21 اسفند 1398 - 9:12
جشن تولد متفاوت فرزند سوم مسی

خانواده لیونل مسی امروز در منزلشان جشن تولد داشتند؛ چیرو مسی، سومین و آخرین فرزند لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو امروز ۲ ساله شد.

از همین رو خانواده مسی به مناسبت تولد کوچکترین عضو خانواده شان میهمانی کوچکی ترتیب دادند و تولد چیرو را در کنار عزیزانشان جشن گرفتند. آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی تصاویری از این جشن تولد را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.
تم این جشن تولد،کارتون شیرشاه بوده و چیرو، فرزند مسی و آنتونلا هم تلی با طرح گوشهای سیمبا، شخصیت کارتون شیرشاه را روی سرش دارد.
آنتونلا در کنار انتشار این عکس ها، آرزوهای زیبایی را برای پسر ۲ ساله اش نوشته:« بچه ما ۲ ساله شد؛ تولدت مبارک تکه ای از قلب من. بی نهایت دوستت داریم. امیدوارم امروز و همیشه شاد باشی.»
بلافاصله بعد از انتشار این تصاویر بود که هزاران کامنت و لایک زیر این آلبوم قرار گرفت و بسیاری از دوستان و آشنایان از جمله همسر جوردی آلبا در کامنت ها برای چیرو بهترین ها را آرزو کرده و تولد او را تبریک گفتند.
چیرو فرزند سوم لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو است و آنها دو پسر بزرگتر به نام های تیاگو و متئو نیز دارند.

منبع: آخرین خبر

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=226781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .