16

حال ناخوشِ سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی پس از ابتلا به کرونا

  • کد خبر : 283549
  • 21 مرداد 1400 - 11:59
حال ناخوشِ سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی پس از ابتلا به کرونا
یک بازیگر تلویزیون گفت: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار فرهنگ و هنر ،میرطاهری مظلومی پیرامون درگذشت علی سلیمانی گفت: متاسفانه علی عزیز که در بیمارستان بستری بود و حالش رو به بهبود بود ناگهان با وضعیت بدی مواجه شد و صبح امروز با افت شدید اکسیژن خون درگذشت.

وی در همین راستا ابراز کرد: علی سلیمانی بازیگر بسیار شریف و با انگیزه‌ای بود و به دلیل اینکه این روزها سر کار و مشغول ایفای نقش بود دچار این ویروس شد.

این بازیگر تلویزیون تاکید کرد: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

مظلومی خاطرنشان کرد: از مسئولین بخواهید هنرمندان به ویژه بازیگران را واکسینه کنند ما بیشتر از هر قشر دیگری در خطر هستیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .