15
فرخی در گفت‌وگو با عصر شهروند:

حذف سربازی اجباری باید با تأمین نظر ستاد کل نیروهای مسلح باشد

  • کد خبر : 280258
  • 18 فروردین 1400 - 12:15
حذف سربازی اجباری باید با تأمین نظر ستاد کل نیروهای مسلح باشد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه موافق حذف سربازی اجباری است، گفت: حذف سربازی اجباری باید با تأمین نظر ستاد کل نیروهای مسلح باشد.

رسولی فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به موضوع حذف سربازی اجباری و اختیاری شدن آن گفت: طرح اصلاح قانون سربازی در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است که برخی از نمایندگان موافق این طرح هستند.

حتما بخوانید : جزئیات طرح سربازی حرفه ای و حذف ۲ سال سربازی اجباری

وی با بیان اینکه موافق طرح حذف سربازی اجباری و اختیاری شدن سربازی است، عنوان کرد: البته نکته مهم در این زمینه این است که باید نظر نهایی در این زمینه را ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کند و آنها به عنوان مسئول اصلی تصمیم‌گیرنده هستند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اینجانب معتقدم از سربازان باید بهینه استفاده شود و وقتی فردی ۲ سال عمر خود را برای دفاع از کیان کشور اختصاص می‌دهد باید از تخصص و تحصیلات وی استفاده لازم شود.

فرخی با تأکید براینکه ضرورت ندارد همه جوانان به سربازی بروند، گفت: می‌توانند با حذف سربازی اجباری و اختیاری کردن آن بهره‌برداری لازم را داشت که متناسب با شرایط کشور تصمیمات درست اتخاذ کرد.

وی افزود: در موضوع حذف سربازی اجباری نباید به گونه‌ای عمل شود تا امنیت کشور دچار مشکل شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: قانون فعلی سربازی به گون‌ای باید اصلاح شود تا هم امنیت کشور تضمین گردد و هم جوانان بتوانند با اختیار خود در این راه قدم بردارند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .