11

حسن خلیل‌آبادی : عوارض ساختمانی در تهران امسال دوباره افزایش نمی یابد

  • کد خبر : 269355
  • 16 مهر 1399 - 16:19
حسن خلیل‌آبادی : عوارض ساختمانی در تهران امسال دوباره افزایش نمی یابد
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نرخ عوارض ساختمانی در تهران امسال دوباره افزایش نمی‌یابد، گفت: این افزایش می‌تواند بر روی نرخ مسکن و میزان ساخت و ساز تأثیرگذار باشد.

به گزارش عصر شهروند اخبار شورای شهر ، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نرخ عوارض ساختمانی در تهران امسال دوباره افزایش نمی‌یابد، گفت: این افزایش می‌تواند بر روی نرخ مسکن و میزان ساخت و ساز تأثیرگذار باشد.

حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران درباره موضوع عوارض ساختمانی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه امسال شاهد نوسانات قیمت‌ها و افزایش نرخ بسیاری از خدمات و اقلام بوده‌ایم، ولی شورای شهر تصمیمی برای افزایش نرخ عوارض ساختمانی ندارد.
وی افزود: امسال درخواست برای صدور پروانه کاهش یافته و نرخ عوارض قبلی نیز مورد اعتراض برخی از شهروندان بوده است و به نظرم ظرفیت افزایش نرخ عوارض ساختمانی وجود ندارد.

خلیل‌آبادی ادامه داد: افزایش نرخ عوارض ساختمانی بر روی نرخ مسکن تأثیرگذار است وهمچنین هزینه ساخت و ساز و تهیه ملک را با مشکل مواجه می‌کند و در آن تأثیر می‌گذارد.

وی درباره احتمال لغو طرح ترافیک به دلیل تشدید شیوع کرونا در پایتخت گفت: تصمیم‌گیر نهایی در این زمینه ستاد ملی مقابله با کرونا است و آنها هر تصمیمی بگیرند، ما نیز در شورای شهر و مدیریت شهری تابع آن خواهیم بود.

این عضو شورای شهر تهران درباره انجام تست اخیر کرونایش گفت: دچار علائمی از سرماخوردگی شده‌ام و به دلیل اینکه برخی از اعضا مبتلا شده‌اند و احتمال ابتلا در من نیز وجود داشت، تست کرونا داده‌ام و منتظر نتیجه آن هستم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=269355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .