2

تذکر به شهرداری بدلیل حصارکشی بخشی از پارک لاله

  • کد خبر : 300321
  • 16 اردیبهشت 1403 - 22:32
تذکر به شهرداری بدلیل حصارکشی بخشی از پارک لاله
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص آسیب زدن به نمای بوستان‌ها به دلیل ساخت و سازها تذکر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در خصوص حصارکشی بخشی از بوستان لاله توسط شهرداری تهران، تذکر داد: در جریان بازدیدهایی که از محور بلوار کشاورز انجام شد و نیز در نتیجه بررسی‌های میدانی، شاهد این مسئله بودیم که بسیار هم رسانه‌ای شده است. در دهه‌های گذشته در برخی دیگر از بوستان‌های شهر تهران ساخت و سازهایی صورت گرفته که شرایط و منظر بصری آن بوستان را تحت تأثیر قرار داده و دچار آسیب کرده است. یکی از این اقدامات، اتفاقی است که در بوستان لاله رخ داده است.

وی افزود: پیش از این هم مشابه چنین اقدامی را در بوستان اندیشه شاهد بودیم؛ با احداث شهرداری منطقه ۷ در این محل، قسمت اصلی بوستان دچار آسیب شد. اگر قرار است که ساخت و سازی انجام شود، بهتر است در نقطه‌ای باشد که آسیبی به نمای بصری آن نزند. هر ساخت و سازی که انجام شود باید مجوز آن اخذ شود. با ساخت و سازهای اینچنین نمای بوستان‌ها را کور نکنیم. چرا که این اقدام اشتباه است مثل آن است که سرویس بهداشتی را در نمای پیشین بوستان بسازیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .