3

حضور آتش‌نشانان باعث شد دشمنان ناکام شوند !

  • کد خبر : 299700
  • 17 بهمن 1402 - 15:21
حضور آتش‌نشانان باعث شد دشمنان ناکام شوند !
زاکانی با بیان اینکه رسانه های بیگانه بسیج شده بودند تا با ایجاد  حس عدم امنیت در دل مردم هراس ایجاد و ناکارآمدی را ترسیم کنند گفت :اما حضور آتش‌نشانان باعث شد دشمنان ناکام شوند و نتوانند از این حادثه سواستفاده کنند.

به گزارش عصرشهروند، آیین بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۳۵ و ۱۳۸(بانوان آتش‌نشان) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۶ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در این مراسم ضمن عرض شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) گفت: ۴۵ سال افتخار، عظمت و بزرگی انقلاب را تبریک عرض می‌کنم.

وی با پرداختن به آتش سوزی بیمارستان گاندی تصریح کرد: حادثه بیمارستان گاندی یک مورد برای بیان عظمت عملکرد و حساسیت کار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بود. ضمن اینکه اطلاع از آتش توسط مردم و تماس با سامانه ۱۲۵ نشان داد که اگر ما در کنار مردم باشیم، مردم می‌توانند اولین هشدارها را بدهند. طبق گزارش بیمارستان گاندی، وقتی اولین گروه از ۱۵ گروه اعزامی به بیمارستان رسید، تازه از بیمارستان خبر حریق داده شد.

وی تاکید کرد: در ساختمان‌های با جداره‌های حساس در مقابل آتش حریق به سرعت گسترش پیدا می‌کند، که در این میان حضور و اطلاع مردم بسیار موثر است.

شهردار پایتخت افزود: هرچقدر سعی کنیم شهر ایمن شود، اما هستند عده ای که خاستگاه غیرانسانی دارند و علاقه دارند که با جان مردم بازی کنند و مردم را در معرض خطر قراردهند. به طوری که در حادثه بیمارستان گاندی همین افراد به دنبال شرایطی بودند که از آن سو استفاده کنند؛ رسانه های بیگانه بسیج شده بودند تا با ایجاد  حس عدم امنیت در دل مردم هراس ایجاد و ناکارآمدی را ترسیم کنند. اما حضور آتش‌نشانان باعث شد دشمنان ناکام شوند و نتوانند از این حادثه سواستفاده کنند.

زاکانی ادامه داد: دقتی که در انتقال ۹۵ بیمار شد و حمیتی که در نگهداری  بیماری که به دستگاه وصل بود و  قابلیت انتقال نداشت، صحنه های ایثار، غیرتمندی و توانمندی نیروها را ترسیم کرد. از کادر درمان بیمارستان گاندی، اورژانس تهران، استاندار تهران، وزیر کشور و اعضای شورای شهر بابت حضور در محل حادثه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه نیاز داریم دائما ارتباط خودمان را با مردم و دستگاه ها تقویت کنیم، گفت: روز به روز آمادگی‌ها تقویت می‌شود در عین حال که عقب ماندگی‌های برجای مانده از گذشته هم باید جبران شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .