16

حقوق بازنشستگان چقدر افزایش یافت ؟

  • کد خبر : 270923
  • 30 مهر 1399 - 15:07
حقوق بازنشستگان چقدر افزایش یافت ؟
وزیر تعاون با بیان اینکه روز گذشته با استفاده از مکانیزم‌هایی که دولت مهیا کرد توانستیم اولین حقوق افزایشی بازنشستگان را پرداخت کنیم، گفت: متوسط افزایش پرداخت بازنشستگان ۷۷ درصد بود.

به گزارش اخبار بازنشستگان عصرشهروند ، وزیر تعاون با بیان اینکه روز گذشته با استفاده از مکانیزم‌هایی که دولت مهیا کرد توانستیم اولین حقوق افزایشی بازنشستگان را پرداخت کنیم، گفت: متوسط افزایش پرداخت بازنشستگان ۷۷ درصد بود.

شریعتمداری وزیر کار صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته با استفاده از مکانیزم‌هایی که دولت مهیا کرد توانستیم اولین واریز حقوق افزایشی بازنشستگان عزیز کشور را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، برای حقوق‌هایی که کمتر بود همسان سازی اتفاق افتاد. محاسبات نشان می‌دهد متوسط افزایش پرداخت بازنشستگان ۷۷ درصد بوده است که از محل ۱۶ هزار میلیارد تومان تخصیصی صندوق بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=270923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .