4

حمله اراذل و اوباش به یک مامور آتش‌نشانی در سرخه حصار

  • کد خبر : 298973
  • 11 آبان 1402 - 10:57
حمله اراذل و اوباش به یک مامور آتش‌نشانی در سرخه حصار
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی از حمله اراذل و اوباش به آتش‌نشانان در بوستان سرخه‌حصار خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حادثه‌ای امشب -۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲- برای یکی از آتش‌نشانان در پارک سرخه حصار خبر داد.

وی افزود: آتش‌نشانان که همیشه آماده فداکاری به شهروندان چه در زلزله، چه در آتش و آوار هستند این بار برای دفاع از ناموس مردم زخمی شدند.

وی در خصوص حادثه چند ساعت پیش پارک سرخه‌حصار گفت: تعدادی اراذل و اوباش به چند خانم که در سراشیبی پارک سرخه‌حصار نزدیک ایستگاه آتش‌نشانی بودند حمله کردند. این خانم‌ها ماشین خود را رها و به سمت ایستگاه آتش‌نشانی رفتند. یکی از آتش‌نشانان در دفاع از این خانم‌ها با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

محمدی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش بعد از زخمی کردن آتش‌نشان از محل متواری شدند و این افراد تحت تعقیب پلیس هستند.    منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .