23

همه چیز درباره حمیده زرآبادی : بیوگرافی  و توییت‌های نماینده قزوین

  • کد خبر : 161392
  • 18 آبان 1398 - 12:45
همه چیز درباره حمیده زرآبادی : بیوگرافی  و توییت‌های نماینده قزوین
گزارش امروز عصرشهروند، شما را با یکی از جوان ترین نمایندگان افشاگر مجلس شورای اسلامی آشنا می‌کند.

سیده حمیده زرآبادی ، متولد ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۵۹ در قزوین، کارشناس‌ارشد مهندسی برق از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران، نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون صنایع و معادن در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. او با ۱۰۷ هزار رای از طریق فهرست اصلاح طلبان، راهی پارلمان شد. افشاگری مستند او علیه خواهر زن محمد جواد آذری جهرمی (ثنا اسدیان) در رابطه با رانت آقای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که منجر به قرارداد نمایندگی ۲۳۲۳ «بیمه‌ما» با رایتل و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت ICT‌ شد، بازتاب های گسترده پیدا کرد و جدال زرآبادی -جهرمی را به لایو اینستاگرام و صحن علنی مجلس کشاند. این نماینده افشاگر قزوین، ۲۰ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد و بیش از ۱۰۰۰ پست در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته که با استقبال کاربران ایرانی مواجه شده است. توییتر سیده حمیده زرآبادی ،  بیش از ۸ هزار دنبال کننده دارد و در فهرست توییتر های پربازدید نمایندگان غیر تهرانی خانه ملت به شمار می رود.

گزارش امروز عصرشهروند، شما را با یکی از جوان ترین نمایندگان افشاگر مجلس شورای اسلامی آشنا می‌کند. اگر شما هم از دوستان و آشنایان و همکاران خانم مهندس حمیده زرآبادی هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا نظرات خود را درباره این بانوی جوان محجبه از طریق بخش کامنت در اختیار ما قرار دهید.

با ما همراه باشید.

همه چیز درباره حمیده زرآبادی: بیوگرافی و توییت‌های نماینده قزوین

حتما بخوانید : با ۳۰ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی آشنا شوید

درباره حمیده زرآبادی

سیده حمیده زرآبادی را باید در روزهای پایانی مجلس دهم، یکی از جنجالی ترین و خبر ساز ترین نمایندگان ملت دانست که با نطق های پیش از دستور آتشین و کنفرانس های خبری و توییت های افشاگرانه اش، موضوعات جذابی را برای  رسانه ها منتشر می کند و از جمله نمایندگانی است که در تلگرام، اینستاگرام و توییتر، حضور فعالی دارد.

در  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توییتر و اینستاگرام، دو ابزار بسیار مهم شماری  از نمایندگان خانه ملت بود که توانستند از طریق این دو شبکه اجتماعی پرمخاطب در ایران، اسنادی را درباره سوال از وزرا، مفاسد اقتصادی و هم چنین افشاگری درباره کلاهبردران و مفسدان اقتصادی دانه درشت، به اطلاع عموم برسانند.

تاثیرگذاری اینستاگرام و توییتر برای نمایندگان مجلس و اعضاء هیات دولت به قدری است که گاها آن ها از لایو اینستاگرام و توییت هایی که منتشر می کنند، هزاران کامنت و دایرکت و پیام دریافت کرده  که قابل مقایسه با روش های سنتی ارتباط مردم با مسئولان و نمایندگان ملت نیست.

سیده حمیده زرآبادی ، به خوبی به قدرت فرصت آفرینی توییتر و اینستاگرام در افشاگری های جنجالی علیه دولت و مفاسد اقتصادی،  آگاه است و می‌داند که قدرت هشتگ ها و لایک ها و فالو ها و فوروارد ها، به قدری است که می‌تواند جریان سازی دیجیتالی یک رویداد را هدایت کرده و آن را با سرمنزل مقصود، رهنمون کند.

درباره حمیده زرآبادی

نمونه اش، افشاگری مستند سیده حمیده زرآبادی ، از قرارداد ۲۶ میلیارد ریالی شرکت خدماتی رایتل با دفتر بیمه ثنا اسدیان، خواهر زن محمود جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات است.

سیده حمیده زرآبادی، متولد ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۵۹ در قزوین

افشاگری آبان ماهی که بازتاب گسترده ای در رسانه ها و میان افکار عمومی داشت و جامعه را با اقوام وزیر جوان آشنا کرد. خویشاوندی که ۲۳ میلیارد ریال کارمزد را ظرف ۲ سال به جیب زده و با ترک تشریفات  مناقصات، به هزاران تن از پرسنل  رایتل و شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات  وفناوری اطلاعات، خدمات بیمه ای داد. هم چنین افشاگردی  او درباره فاطمه صحرائیان (همسر هادی آذری جهرمی) در کنفرانس مطبوعاتی جنجالی اش، بازتاب  های گسترده ای پیدا کرد.

تصویر اینستاگرام سیده حمیده زرآبادی  درباره متخلفان ارزش افزوده

(تصویر اینستاگرام سیده حمیده زرآبادی  درباره متخلفان ارزش افزوده از سجاد بنایی تا محمد حسین فرداد)

سیده حمیده زرآبادی با طرح ۱۰ سوال از وزیر جوان، از جمله  نمایندگانی بود که در نیمه دوم سال نود و هشت، آذری جهرمی را به صحن علنی مجلس و کمیسیون تخصصی کشاند تا درباره ابهامات پیش روی، پاسخ دهد. او حتی دعوت به مناظره  محمد جواد آذری جهرمی در لایو اینستاگرام که ۱۵ آبان ۹۸ برگزار شد را رد کرد.

توییت آذری جهرمی

حمیده زرآبادی در مهر ماه ۹۸ اعلام کرد که احتمالا به دلیل شنود مکالماتش، از وزیر اطلاعات بخواهد که درباره اقدامات آذری جهرمی، بررسی  لازم را انجام دهد.

تحصیلات سیده حمیده زرآبادی

سیده حمیده زرآبادی ، روز سه شنبه  ۱۶  مهر ۹۸ در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، از وزیر  ارتباطات پرسید که آیا به مکالمات تلفنی بنده دسترسی دارید که همه تلاش خود را معطوف کردید تا این اتفاق رخ ندهد؟!

سیده حمیده زرآبادی را بایستی به مثل دکتر محمود صادقی، نماینده افشاگر خانه ملت در دوره دهم دانست. اگر صلاحیتش بر نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شود، شانس کسب آرا در حوزه انتخابیه قزوین را دارد.

تصویر  صفحه توییتر سیده حمید زرآبادی که بیش از ۸ هزار  دنبال کننده دارد

(تصویر  صفحه توییتر سیده حمید زرآبادی که بیش از ۸ هزار  دنبال کننده دارد)

سیده حمیده زرآبادی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در فهرست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان موسوم به گام دوم قرار گرفت و توانست به کسب ۱۰۷ هزار و ۳۹۱ رای ماخوذه، دومین نماینده مردم قزون در مجلس شورای اسلامی باشد. بانوی متولد ۱۳۵۹ ، نوه آیت الله زرآبادی ، فرزند آیت الله موسی زرآبادی  محسوب می شود. او از جمله چهره هایی بود که در انتخابان دهم مجلس شورای اسلامی، در حالی که هیچ سابقه سیاسی نداشت، در لیست اصلاح طلبان قرار گرفت و توانست رای اکثریت مردم قزوین را به خود جلب کند.

مهندس زرآبادی از سال اول  تا سال چهارم در مجلس شورای اسلامی،‌عضو کمیسیون صنایع و معادن بود. ایشان عضو گروه دوستی اسپانیا، سوئیس، تاجیکستان، ترکمنستان و افغانستان بوده و در فراکسیون اشتغال و تولید، فراکسیون توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری،‌فراکسیون شفاف سازی اقتصاد و انضباط مالی، فراکسیون غذا و دارو و فراکسیون احزاب، عضویت داشت.

تحصیلات سیده حمیده زرآبادی

خانم حمیده زرآبادی مثل بسیاری از نمایندگان مجلس و اعضاء کابینه دولت، کارشناسی ارشد مهندسی دارد و دانش اموخته رشته مهندسی برق گرایش مکاترونیک از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

توییت های جنجالی سیده حمیده زرآبادی

مواضع سیده حمیده زرآبادی

سیده  حمیده زرآبادی ، در حال که سی  و اندی سال  داشت به عنوان یکی از جوان ترین نمایندگان مجلس،  وارد بهارستان شد تا نخستین تجربه قانون گذاری و مسئولیت رسمی را در کسوت نماینده مردم شریف قزوین، تجربه کند. او اگر چه تجربه کار سیاسی  واجرایی نداشت، اما در  خانه ای بزرگ شده است که محفل و پاتوق چهره های سیاسی و فرهنگی تاریخ معاصر ایران است و بزرگان سیاست و علما، در بیت پدر بزرگ ایشان، رفت  و آمد کردند.

لذا او از کودکی با فضای سیاست و فرهنگ، آشنایی داشت. سیده حمیده زرآبادی معتقد است که مجلسی زنده و پویا است که در آن افراد با طرز فکر های مختلف و تخصص های گوناگون حضور پیدا کرده و کلکسیونی از همه افکار و دیدگاه ها باشد. او حضور معتدل ها را در مجلس،  یک فرصت می داند که نیاز ایران امروز هم هستند. او معتقد است که مشارکت زنان در سیاست، باید جدی و در مسیر درست هدایت شود.

توییت های جنجالی سیده حمیده زرآبادی

  • وزیر ارتباطات، اعتراض مردم به رانت و فساد را شنید و حاضر به پاسخگویی شد. به  فال نیک میگیریم.
  • شوآف ها را تمام کنید.
  • از یاشار سلطانی، مصطفی فقیهی، علی مرادی، بهروز عزیزی و ثنا اسدیان هم وزیر ارتباطات در جلسه مناظره استفاده کند.
  • همه حقوق خود را برای احقاق حقوق دانشجویان به کار می گیرم.
  • از وزیر کشور خواستم تا درباره کارگاه مهارت های ارتباطی خانواده های چند همسری، توضیح دهد.
  • ما وزیر متخصص می خواهیم نه سخنور ماهر!
  • حق الناس، فامیل وزیر را نمی شناسد.
  • وضعیت حقوق قانونی سربازان را پیگیری میکنم.
  • با وجود تکلیف دولت به فروش سهام  خود در بیمه البرز، اما وزیر  اقتصاد، اصرار به حضور فردی  ناکارآمد در مهم  ترین شرکت خصوصی بیمه دارد.
  • ابراز ناراحتی از انتصاب فردی به عنوان سفیر ایران که در مجلس، فراکسیون مستقلین را تشکیل داد.
  • قیمت های اینترنت، غیر منطقی است. وضعیت کارگران مخابران و طرح طبقه بندی مشاغل مخابرات را بررسی میکنم.
  • کیفیت نامطلوب و آنتن دهی ضعیف خدمات ارتباطی در مناطق روستایی، جدی  است.
  • آقای آذری جهرمی، موتور سورای، توییت بازی با ترامپ و انتشار فایل گفتگو با اپراتور را به دیگران بسپارید.

ارتباط با مهندس سیده حمیده زرآبادی

ارتباط با مهندس سیده حمیده زرآبادی

  • آدرس دفتر حمیده زرآبادی : قزوین، میدان میرعماد، کوی کاروان، شماره ۱۶۴
  • تلفن دفتر حمیده زرآبادی  در قزوین:  ۳۳۳۵۱۱۵۵
  • پیامک حمیده زرآبادی : ۰۹۱۲۱۸۲۵۶۰۹
  • اینستاگرام حمیده زرآبادی : به این لینک بروید.
  • توییتر حمیده زرآبادی : به این نشانی مراجعه کنید.
  • وب سایت شخصی حمیده زرآبادی : IR
  • پست الکترونیک ‌سیده حمیده زرآبادی : INFO@ZARABADI.IR

حتما بخوانید: با دکتر محمود صادقی نماینده مردم تهران آشنا شویم

همراه گرامی

اگر شما هم نظر  و دیدگاهی درباره مواضع و اسناد افشاگرانه سیده حمیده زرآبادی درباره وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات و هم چنین وزیر امور اقتصادی و دارایی دارید، مراتب را محترمانه از طریق بخش  کامنت با عصرشهروند به اشتراک بگذارید. عصرشهروند آمادگی دارد تا نظرات خانم حمیده زرآبادی را درباره مسائل روز کشور به صورت اختصاصی، منعکس کند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=161392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .