2

خبری خوش برای جاماندگان بسته حمایتی

  • کد خبر : 32896
  • 24 بهمن 1397 - 11:01
خبری خوش برای جاماندگان بسته حمایتی

میدری گفت: یک میلیون نفر بسته حمایتی نگرفته‌اند که امیدواریم تا آخر سال این بسته‌ها را دریافت کنند.

به گزارش عصر شهروند، احمد میدری معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است تا ۱۵ میلیون بسته حمایتی توزیع شود.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار کارمند دولت واجد شرایط بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، افزود: به این افراد تا پایان سال در بسته حمایتی تعلق می‌گیرد.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارگران ساختمانی و رانندگان بسته حمایتی خود را دریافت کردند و جزء ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده خویش فرما بودند.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ هزار نفر بر اساس شناسایی‌های انجام شده جزء هیچ یک از صندوق‌های بیمه‌ای نبوده‌اند، افزود: به ازای هر خانوار متوسط ۲۰۰ هزار تومان و برای کارگران بیمه تأمین اجتماعی ۲۳۰ هزار تومان پرداخت شده است و برای یک میلیون نفری که قرار است این مبلغ واریز شود، ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

میدری ادامه داد: به آن دسته از یک میلیون نفری که بسته حمایتی دریافت نکردند تا روز یکشنبه پیامکی ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه منتظر تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم، گفت: امیدواریم این افراد تا آخر سال این بسته‌ها را دریافت کنند.

میدری با بیان اینکه پیگیر آن هستیم که بسته حمایتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهه فجر واریز شود، عنوان کرد: از ۵ تا ۲۰ بهمن از طریق دو شماره پیامک به جاماندگان بسته حمایتی اعلام کردیم که کدهای ملی‌ خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در مدت زمان پیگیری بسته حمایتی یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر پیامک داده‌اند، افزود: تنها به یک میلیون نفر از این افراد بسته حمایتی تعلق می‌گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۹۱۰ هزار نفر به نحوی بسته خود را دریافت کرده‌اند، گفت: افرادی که به هر طریقی بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند اگر عضوی از اعضای خانواده آن‌ها این بسته را دریافت کرده باشد، به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد و این افراد به ادارات تابعه خود مراجعه نکنند، چرا که هم اکنون مراجعات حضوری زیاد است و مدیریت کار را مختل می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=32896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .