1

خرابی سایت تهران من و معاینه فنی ۲۲هزار خودرو!

  • کد خبر : 300051
  • 08 فروردین 1403 - 11:22
خرابی سایت تهران من و معاینه فنی ۲۲هزار خودرو!
در حالی که سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از مراجعه ۲۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال جدید خبر داده است که سایت تهران من امکان نوبت دهی ندارد!

به گزارش عصرشهروند، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد با توجه به ادامه خدمت رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز، از ابتدای امسال حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده‌اند. وی افزود: یک درصد از این مراجعات مربوط به خودروهایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده‌اند.

میرزایی قمی در توضیح خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال تصریح کرد: بر اساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهار سال از انجام معاینه فنی معاف می‌باشند لذا از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه کنند.

وی گفت: در فروردین ماه امسال خودروهای تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودروهای وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.

میرزایی قمی با بیان اینکه معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود، گفت: وسایل نقلیه که معاینه فنی ندارند، در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

این اظهارات سرپرست ستاد معایته فنی خودروهای تهران در حالی است که امکان دریافت نوبت از سایت تهران من https://my.tehran.ir/ وجود ندارد. این سایت که روزهای اول فروردین پیغام ” خطایی اتفاق افتاد دوباره تلاش کنید ” می داد ، در روزهایی جای کلا امکان انتخاب مرکز معاینه فنی ندارد!

سیاستهای یک بام و دو هوای ستاد معاینه فنی تهران که زیر نظر شهرداری تهران اداره می شود ، شهروندان را با سردرگمی مواجه کرده است. طی چندسال گذشته گاهی اوقات انجام معاینه فنی صرفا با اخذ نوبت از طریق سایت تهران من و گاهی بدون آن و به صورت بدون برنامه ریزی انجام شده که شاهد صفهای طویل در مراکز معاینه فنی تهران و هدر رفتن وقت شهروندان تهرانی شده است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .