16
با تصویب یک فوریت لایحه تعیین عوارض محدوده طرح ترافیک مطرح شد:

خرید طرح ترافیک ۶ ماهه و یک ساله / پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی طرح ترافیک در سال آینده

  • کد خبر : 276473
  • 06 بهمن 1399 - 9:48
خرید طرح ترافیک ۶ ماهه و یک ساله / پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی طرح ترافیک در سال آینده
یک فوریت لایحه اصلاح مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال 99 در صحن شورا به تصویب رسید.

به گزارش اخبار شورای شهر،در جریان بررسی یک فوریت لایحه اصلاح مصوبه تعیین عوارض  تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال ۹۹ سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارش خود درباره این لایحه را به صحن ارائه داد.

مناف هاشمی با اشاره به این که هر سال قبل از شروع سال بعد ما تکلیف طرح ترافیک را مشخص می کنیم، گفت: تغییرات جدی در طرح ترافیک سال آینده پیشنهاد شده که یکی از آنها افزایش ۲۰ درصدی  طرح ترافیک است. پیشنهاداتی را هم درباره خریدهای ۶ ماهه و یکساله پیش‌بینی کرده ایم. حدود ۲۰ درصد برای خرید ۶ ماهه و ۲۰ تا ۳۵ درصد برای خرید سالانه تخفیف پیشنهاد شده است.

به گفته هاشمی اگر شهروندان تهرانی خریدهای خود را به صورت یک ساله انجام دهند رسوب پول شهرداری بیشتر می‌شود و از این منابع می‌توان به عنوان وجوه اداره شده برای نوسازی تاکسی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

هاشمی افزود: در بحث صدور مجوز سالانه هم که سال قبل ۱۵۰ هزار تومان بود، امسال پیشنهاد ۱۸۰ هزار تومان داده شده است .

در ادامه بهاره آروین در تذکری با انتقاد از شهرداری تهران گفت : لوایح عوارضی تا ۱۵بهمن فرصت تصویب دارند، امروز ۵ بهمن است و این تازه اولین لایحه است که به شورا رسیده است. سوال این است بقیه لوایح کجاست؟ در چنین شرایطی شورا در مقابل عمل انجام شده قرار می گیرد. بهتر است تمام لوایح تا سه شنبه اعلام وصول شود.

در نهایت یک فوریت این لایحه با ۱۷ رای موافق اعضا شورا به تصویب رسید. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .