7

خطیر: هفته آینده از شفر لیست می‌گیریم

  • کد خبر : 773
  • 02 آذر 1397 - 14:00
خطیر: هفته آینده از شفر لیست می‌گیریم

به گزارش عصر شهروند، معاونت ورزشی باشگاه استقلال گفت: تیم در شرایط خوبی که انتظار داشتیم نیست ولی وضعیت بحرانی را هم تجربه نمی‌کند. علی خطیر، معاونت ورزشی باشگاه استقلال زمان احتمالی انتشار لیست بازیکنانی که تا پایان این فصل با استقلال می‌مانند و یا از این تیم جدا می‌شوند را اعلام کرد. او همچنین […]

به گزارش عصر شهروند، معاونت ورزشی باشگاه استقلال گفت: تیم در شرایط خوبی که انتظار داشتیم نیست ولی وضعیت بحرانی را هم تجربه نمی‌کند.

علی خطیر، معاونت ورزشی باشگاه استقلال زمان احتمالی انتشار لیست بازیکنانی که تا پایان این فصل با استقلال می‌مانند و یا از این تیم جدا می‌شوند را اعلام کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد تا شرایط تیم استقلال روز به روز بهتر شده و از این هفته (لیگ برتری) برد‌های تیم شروع شود.
* این روز‌ها اسامی بازیکنانی به عنوان نفرات جدید و یا مازاد استقلال در رسانه‌ها مطرح است. در این باره توضیح می‌دهید که استقلال برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم چه طرح و برنامه‌ای دارد؟
پیش از هر چیز باید گفت ما نمی‌توانیم بدون نظر کادر فنی در این باره اقدام کنیم. هر زمان شفر تشخیص داد چه بازیکنی با چه کیفیتی برای تیم مطلوب است، ما برای مذاکره با آن‌ها وارد عمل می‌شویم.
* شفر هنوز لیستی برای نیم‌فصل به باشگاه نداده است؟
قرار است پس از بازی با استقلال خوزستان جلسه فنی با سرمربی تیم داشته باشیم و در این زمینه صحبت کنیم. احتمالاً پس از آن لیست خروجی و ورودی‌مان هم مشخص می‌شود.
* هدف خودتان چیست؟
با وجود همه مشکلاتی که به لحاظ مالی برای باشگاه وجود دارد، باز هم دنبال این موضوع هستیم که طبق خواست کادر فنی رفتار کرده و همه تلاش‌مان را برای تأمین نظر شفر انجام دهیم.
* موضوع بازگرداندن جپاروف هم مطرح است؟
این بحث هم اگر مد نظر کادر فنی باشد در آن جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
* چقدر به آینده استقلال در این فصل امیدوار هستید؟
تیم در شرایط خوبی که انتظار داشتیم نیست ولی وضعیت بحرانی را هم تجربه نمی‌کند. قطعاً با کسب یکی، دو برد و بازگشت روحیه پیروزی‌طلبی بین بازیکنان وضعیت بهتر می‌شود و ان‌شاءا… با کسب برد از همین دیدار با استقلال خوزستان اوضاع متفاوت خواهد شد.

منبع: تهران ۲۴

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .