11

خلیل آبادی در واکنش به حواشی خیابان شجریان :عجب فرمانداری دارد این تهران بیچاره!

  • کد خبر : 275052
  • 06 دی 1399 - 15:41
خلیل آبادی در واکنش به حواشی خیابان شجریان :عجب فرمانداری دارد این تهران بیچاره!
عضو شورای شهر تهران در رشته توییتی به حواشی خیابان شجریان و اظهارات فرمانداری تهران واکنش نشان داد و نوشت: عجب فرمانداری دارد تهران بیچاره! بعد از یکسال یادش افتاده بگوید مصوبه شورا در خصوص نام گذاری خیابان شجریان غیر قانونی است.

به گزارش اخبار شورای شهر ،حسن خلیل آبادی رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در رشته توییتی به حواشی خیابان شجریان و اظهارات فرمانداری تهران واکنش نشان داد.

او نوشت:

“با سپاس از خانواده فهیم و معزز شهید فخری زاده

اگر برای شهیدان ارزشی قائل هستیم ، بگذارید شهیدان در سپهر ایران عزیز الگویی ماندگار و نمادی مقدس برای همگرایی و انسجام ملی چون خورشید بدرخشند . ”

خلیل ابادی همچنین نوشت: “عجب فرمانداری دارد این تهران بیچاره، بعد از یکسال حالا یادش افتاده مصوبه شورا غیر قانونیست، طبق قانون حداکثر پانزده روز حق اظهار نظر دارید!قانون شوراها را بخوانید ! ”

او درتوییتی دیگر نوشت: “فرهنگ و هنر کشور زیر دست و پای بازیکنان غیر حرفه ای افتاده و هر از گاهی یک ماشین هم از روی آن رد می شود. فخری زاده، شجریان و احمدی روشن هر کدام جای خاصی را در قلب مردم دارند. مردم را در مقابل هم قرار ندهید!”

خلیل آبادی در واکنش به حواشی خیابان شجریان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .