21

داستان، بازیگران و تصاویر سریال مردم معمولی رامبد جوان

  • کد خبر : 279912
  • 11 فروردین 1400 - 6:05
داستان، بازیگران و تصاویر سریال مردم معمولی رامبد جوان
سریال مردم معمولی از 5 فروردین 1400 شمسی هر 5 شنبه ساعت 20 در فیلیمو اکران می شود.

سریال مردم معمولی از ۵ فروردین ۱۴۰۰ شمسی هر ۵ شنبه ساعت ۲۰ در فیلیمو اکران می شود و فعلا ۲۵ قسمت فصل نخست سریال گویا ساخته شده است. سریال مردم معمولی ، نخستین سریالی است که در شبکه نمایش خانگی در سال جدید در اختیار مخاطبان این پلتفرم قرار می گیرد. روایتی جذاب از رقابت بردیا و خواهرش باربارا در یک مرکز زیبایی به نام مرکز تناسب طلایی!

تهیه کنندگی و کارگردانی سریال مردم معمولی را رامبد جوان بر عهده داشته است. مجری برنامه خندوانه شبکه نسیم، برای نخستین بار تجربه ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی داشته و به نظر می رسد که همسر نگار جواهریان، پس از ساخت این سریال، وارد سریال سازی در ژانرهای متفاوتی شود.

رامبد جوان یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در اختیار داشته و این فرصت رسانه ای خوبی برای او برای تبلیغ ساخته های جدید در عرصه فیلم و سریال در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی است. سریال مردم معمولی قرار است در ۱۰۰ قسمت ساخته شود.

نویسندگی این سریال را پویا مهدوی زاده و زهرا افشار بر عهده داشته و در حال حاضر نمی توان درباره استقبال و بازتاب این سریال در میان رقبای قدرتمندش در فیلیمو، نظر داد. در پوستر سریال مردم معمولی آمده که این جا هیچی معمولی نیست. سریال مردم معمولی ، کمدی موقعیت است. موقیعت، مرکز زیبایی است. مراکز زیبایی در ایران دهه هشتاد و نود شمسی در بالاترین میزان استقبال عمومی قرار گرفته و بخشی از بازوی گردشگری سلامت در ۲۰ سال اخیر بوده است.

بازیگران زن سریال مردم معمولی رامبد جوان

داستان سریال مردم معمولی درباره مردی جوان به نام بردیا برازنده است که نقش آن را رامبد جوان بر عهده داشته است. بردیا برازنده قرار است به یک سالن زیبایی بیاید و همین موضوع سبب می شود که داستان های عجیب و غریبی شکل بگیرد که اساس یک قصه کمیک را می سازد.

حتما بخوانید: سریال های نوروز ۱۴۰۰ سیما

نخستین تجربه کارگردانی رامبد جوان در سریال سازی در شبکه نمایش خانگی، ژانر کمدی و خانوادگی است و شاید به همین دلیل بتوان منتظر استقبال قابل توجهی بینندگان نوروزی پلتفرم ها و هواداران سلبریتی های سریال از قسمت های آغازین این مجموعه بود.

سریال مردم معمولی به عنوان سریال نوروزی فیلیمو معرفی شده  است. بردیا برازنده، یک مرکز زیبایی به نام مرکز زیبایی تناسب طلایی است. ثروتی بسیار داشته و نقش اصلی سریال بر دوش او است. خواهر وی که باربارا برازنده نامیده می ششود، یک آژانس گردشگری به نام آژانس مسافرتی بارباراس دارد که پلمپ شده است.

باربارا پس از پلمپ آژانس مسافرتی است، از برادرش می خواهد که فعالیت آژانس گردشگری پلمپ شده را دوباره آغاز کرده و تا زمان فک پلمپ این مرکز گردشگری، فعالیت آژانس مذکور را داخل مرکز تناسب طلایی برادرش، ادامه دهد. رابط نزدیک کاری و ارتباطات بردیا و باربارا سبب می شود تا باربارا، از راز ثروت بی انتهای برادرش مطلع شود و همین مساله سبب می شود تا وضعیت خانواده برازنده دگرگون شود.

حتما بخوانید: انتقاد از افزایش حق اشتراک فیلیمو

سریال مردم معمولی از متفاوت ترین تجارب رامبد جوان در ساخت فیلم و سریال است. در یک لوکیشن فیلمبرداری شده و هر قسمت این سریال مثل متد سریال سازی سیت کام، بیست تا بیست و پنج دقیقه است. در هر فصل، شاهد نمایش ۲۵ قسمت هستیم. اگر استقبال و بازتاب سریال خوب باشد، فصول بعدی ساخته می شود. اما برنامه رامبد جوان گویا برای ۴ فصل سریال معادل ۱۰۰ قسمت است.

سریال مردم معمولی با حضور بازیگران زن محبوب

سریال مردم معمولی یک سریال پر بازیگر است. یک زوج افغان در سریال مردم معمولی حضور دارد که بر خلاف تصور و برداشت ذهنی که از هموطنان افغان در ایران داریم، کارگر و خدمتکار و نگهبان نیستند بلکه کافه گرد هستند و نقش روشنفکر به آن ها داده شده است. این زوج افغان، مسبب اتفاقات جالب و دوست داشتنی با دیگر هم بازی های خود در سریال مردم معمولی هستند که لحظات بامزه ای را رقم می زنند.

تصویری از استایل کمیک شبنم مقدمی در آنونس سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان

(تصویری از استایل کمیک شبنم مقدمی در آنونس سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان)

سریال مردم معمولی می تواند یک نقطه اتکا برای دعوت شمار بیش تر از هنرمندان افغان در صنعت فیلم و سریال سازی در ایران عصر ۱۴۰۰ باشد. نمایش چهره دقیق تر و غیر کارگر مدار از افغان ها در ایران، می تواند نسل جوان ایران را با هنرمندان افغان مقیم ایران بهتر آشنا کند.

این زوج افغان، صاحب یک کافه گالری مدرن هستند. مشتریان آن ها، بستر اتفاقات جالبی هستند که باید منتظر پخش قسمت های نخستین سریال در بهار ۱۴۰۰ باشیم.

رامبد جوان در سریال مردم معمولی

بازیگران سریال مردم معمولی

در سریال مردم معمولی، علاوه بر رامبد جوان، شاهد نقش آفرینی شبنم مقدمی به عنوان هنرپیشه زن اصلی هستیم. آتیلا پسیانی از دیگر هنرپیشه های سریال است که دخترش (ستاره)، حضور موفقی در فیلم سینمایی یدو در جشنواره فیلم فجر ۹۹ نشان داد. الناز حبیبی هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز در این سریال حضور دارد. خاطره اسدی، لیلی رشیدی، کمد امیر سلیمانی، شادی کرم رودی، امیر نوروزی و خسرو پسیانی از دیگر بازیگران سریال مردم معمولی می باشند.

حتما بخوانید: همه چیز درباره فیلم سینمایی یدو

بردیا برازنده که این روزها ۱۱ میلیون دنبال کننده دارد، احتمالا پس از پخش قسمت های اولیه سریال، با استقبال  کامنتی هوادارانش مواجه شود.

اینستاگرام بازیگران سریال مردم معمولی حتما پس از نمایش بخش های اولیه در فصل نخست، محفل کامنت زنی هواداران و منتقدان خواهد شد که فضای جالبی را برای اینستاگردهای نوروز ۱۴۰۰ شمسی رقم خواهد زد.

اکران سریال مردم معمولی در فیلیمو، رامبد جوان

ساعاتی پیش از اکران سریال مردم معمولی در فیلیمو، رامبد جوان در اینستانوشته ای، زمان اکران سریال را اعلام و از اینستاگرام رسمی سریال مردم معمولی نیز رونمایی کرد. در ایستاگرام سریال مردم معمولی می توان سکانس هایی از سریال و پشت صحنه سریال مردم معمولی وبازتاب های رسانه ای آن را دنبال کرد.

اینستاگرام سریال مردم معمولی در نشانی https://www.instagram.com/mardomemamuli/ قرار دارد که در آن می توان متن و حاشیه این سریال را دنبال کرد. صفحه ای جذاب برای سریال دوستان نوروز ۱۴۰۰ سریال های شبکه نمایش خانگی.

اینستاگرام سریال مردم معمولی

شبنم مقدمی از هنرپیشه  های فعال سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی است که سال ۹۹ در سریال طنز هیولا به کارگردانی مهران مدیری نیز حضور یافت. ۱٫۵ میلیون دنبال کننده دارد.

اینستانوشته بهاری شبنم مقدمی در آستانه نوروز 1400 شمسی

(اینستانوشته بهاری شبنم مقدمی در آستانه نوروز ۱۴۰۰ شمسی)

الناز حبیبی از دیگر هنرپیشه های سریال مردم معمولی بیش از ۲٫۵ میلیون دنبال کننده دارد. پست هایش با لایک و کامنت های زیادی همراه می شود. الناز حبیبی در سریال نوروزی شبکه ۳ سیما سال ۹۸، هم بازی جناب خان شده بود.

اینستانوشته بهاری الناز حبیبی با کامنت سلبریتی ها

(اینستانوشته بهاری الناز حبیبی با کامنت سلبریتی ها)

مخاطب گرامی

اگر مخاطب این مجموعه طنز در شبکه نمایش خانگی هستید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره شخصیت پردازی و نقش سلبریتی ها در این مجموعه کمدی موقعیت از طریق بخش کامنت در اختیار سرویس هنری عصرشهروند قرار دهید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .