15

داستان، بازیگران و عکس های سریال شاخ آفریقا

  • کد خبر : 279744
  • 07 فروردین 1400 - 7:54
داستان، بازیگران و عکس های سریال شاخ آفریقا
سریال شاخ آفریقا یکی از جدید ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که از فروردین سال 1400 توسط فیلیمو پخش می شود.

سریال شاخ آفریقا یکی از جدید ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که از فروردین سال ۱۴۰۰ توسط فیلیمو پخش می شود. سعید آقاخانی نویسنده و کارگردان سه گانه نون خ، کارگردانی و انتخاب بازیگر سریال شاخ آفریقا را بر عهده داشت. این سریال نوشته سعید هوشیار است و مهراب قاسم خانی نیز از عوامل تولید است.

سریال شاخ آفریقا از جمله جدید ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که لوکیشن هایی خارج از کشور دارد. حضور سریال سازان ایرانی در قاره آفریقا، تازگی ندارد. اما تا کنون کمتر لوکیشن های زیبا و سرسبز آفریقا، محل فیلمبرداری سریال های شبکه نمایش خانگی بوده است.

حتما بخوانید : محرمانه های عبدالرسول دری اصفهانی و جنجال های سریال گاندو ۲

فصل اول سریال شاخ آفریقا در تهران بازی می شود و سپس به گینه نو می رود و در ادامه جزایری در اقیانوس هند، لوکیشن تصویربرداری می شود. شاخ آفریقا یکی از مقصدهای جذاب گردشگری در قاره سیاه است.

مهراب قاسم خانی، سرپرستی نگارش سناریو سریال شاخ آفریقا را بر عهده داشته است و نوشتن سناریو برای سریالی پر لوکیشن کار سخت و طاقت فرسایی است. در ایران در سال های اخیر، با سریال های کمیک و دراماتیک که در آپارتمان و مکان های لوکس فیلمبرداری شده بود، به این نوع لوکیشن ها عادت کرده بودیم. اما اکنون لوکیشن ها به خارج از کشور و آن هم آفریقا رفته است.

مهراب قاسم خانی که سرپرستی نگارش سناریو سریال شاخ آفریقا را بر عهده داشته است، ۲ میلیون دنبال کننده داشته و احتمالا تصاویر پشت صحنه سریال شاخ آفریقا را پس از تولید آن می توان در اینستاگرام همسر سابق شقایق دهقان دنبال کرد. مهراب قاسم خانی پیش از نوروز ۱۴۰۰ شمسی، پستی پر لایک درباره پژمان جمشیدی، بازیگر سریال شاخ آفریقا نوشت.

حتما بخوانید : داستان، بازیگران و پشت صحنه فیلم سینمایی « یدو »

این تجربه چندمی است که مهراب قاسم خانی با سعید آقاخانی پس از سریال دزد و پلیس داشته است. سریال شاخ آفریقا با همکاری کشورهای منطقه آسیا-اقیانوسیه ساخته می شود و روی سرویس VOD آسیایی هم قرار خواهد گرفت. سریال شاخ آفریقا با برند AMAZING SERIES تولید خواهد شد.

کار تولید سریال شاخ آفریقا پس از فصل سوم سریال نون خ شبکه اول سیما در نوروز ۱۴۰۰ شمسی آغاز می شود. هومن سیدی که کارگردانی سریال جنجالی قورباغه با حضور نوید محمدزاده را در شبکه نمایش خانگی در زمستان ۹۹ داشت، در کنار پژمان جمشیدی، بازیگر سریال ها و فیلم های طنز سال های اخیر، دو بازیگر اصلی سریال محسوب می شوند.

پس از پخش این سریال که احتمالا مایه های طنز فراوانی در لوکیشن های سرسبز و گرم آفریقا دارد، انتظار از استقبال مخاطبان سریال های شبکه نمایش خانگی، به نسبت بالا خواهد بود. در سال های اخیر، سریال های طنز کمی در شبکه نمایش خانگی ساخته و پخش شده است. این برای نخستین بار است که پژمان جمشیدی و هومن سیدی با هم هم بازی شده و با سعید آقاخانی همکاری دارند.

هومن سیدی از بازیگران سریال شاخ آفریقا به کارگردانی سعید آقاخانی، هنوز تصاویری از این سریال را در اینستاگرام ۳ میلیون فالوئری خود به اشتراک نگذاشته است. اینستاگرام هومن سیدی در نشانی: @HOUMAN_SEYEDI قرار دارد.

هومن سیدی از بازیگران سریال شاخ آفریقا

پژمان جمشیدی یک و نیم میلیون دنبال کننده دارد و صفحه او پرایوت است و عمومی نیست. تصاویر پشت صحنه سریال شاخ آفریقا را در اینستاگرام پژمان جمشیدی در نشانی: @PEJMANJAMSHIDI در دسترس است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال های نوروز ۱۴۰۰

اگر نظر و دیدگاهی درباره لوکیشن های خارج از ایران فیلم ها و سریال های طنز چند دهه اخیر دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ایا از فروردین ۱۴۰۰نگذشته؟ 🤨😐

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .