18

داستان ، بازیگران و تصاویر سریال حورا شبکه ۳

  • کد خبر : 280245
  • 16 فروردین 1400 - 9:04
داستان ، بازیگران و تصاویر سریال حورا شبکه ۳
سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی، توسط جواد فرحانی تهیه کنندگی شده در شبکه 3 سیما پخش می شود.

سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی، توسط جواد فرحانی تهیه کنندگی شده و جایگزین سریال پلیسی امنیتی جنجالی نوروزی گاندو ۲ در شبکه ۳ سیما شده است. در این سریال، هنرمندان مطرحی چون فاطمه گودرزی و ایرج نوذری (فرزند مرحوم نوذزی) نقش آفرینی کردند.

حورا، سریالی است در ۱۰ قسمت و تا آغاز ماه مبارک رمضان، پخش آن به طول خواهد انجامید. سریال حورا توسط مهشید ابراهیمان نویسندگی شده و ژانر خانوادگی دارد. روایتی است درباره خواهر و برادری که فرزندانشان بزرگ شده است و با چالش های مختلفی روبرو می شوند. کنداکتور شلوغ و جذابی شبکه های مختلف سیما به خصوص شبکه ۳ برای ایام  ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ تدارک دیده اند و به این خاطر، این سریال کلا ۱۰ قسمت است .

حتما بخوانید : تراژدی افزایش تعرفه فیلیمو و نماوا و نقش نهادهای نظارتی

در این سریال، علاوه بر ۲ شخصیت اصلی که در بالا ذکر کردیم، گیتی معنی، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی، مرجان قمری، ندا  عقیقی، فرزاد حاتمیان، عاطفه سمرقندی، ندا عباسی، نوشین حسن زاده، حسام خلیلی نژاد و ضحی منفرد نقش آفرینی داشتند.

طراحی لباس های سریال حورا توسط شیده محمود زاده انجام شده و ترانه سریال حورا نیز توسط محمد ابراهمیان، آهنگسازی شده است. سریال حورا هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود و بازپخش  آن نیز ساعت ۱:۱۵ و ۱۴:۳۰ روز بعد اعلام شده است. جزییات بیشترش را در سایت شبکه ۳ به نشانی: tv3.ir یا سایت تلووبیون نیز می توان دنبال کرد.

بازیگر اصلی سریال حورا که بار اصلی داستان بر دوش اوست، فاطمه گودرزی است. بازیگر نقش حورا در این سریال بوده و تلاش کرده تا مثل قبل، مادری دلسوز و فداکار باشد.

حتما بخوانید: سریال های ماه رمضانی ۱۴۰۰ سیما

هنرپیشه پیشکسوت که نقش های ماندگاری در سینما و تلویزیون ۳۰ سال اخیر داشته است. متن  و حاشیه سریال حورا و پشت صحنه سریال حورا را می توان در اینستاگرام ۱ میلیون فالوئری وی مشاهده نمود. او بیش از ۸۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و از سلبریتی های فعال اینستاگرام است.

اینستاگرام فاطمه گودرزی را در نشانی: @ fatemehgoudarzi دنبال کنید.

(تصویر استایل فاطمه گودرزی در سکانسی در سریال حورا شبکه 3

(تصویر استایل فاطمه گودرزی در سکانسی در سریال حورا شبکه ۳)

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی چند وقت پیش، تصویری از پشت صحنه  سریال  شرم در اینستاگرامش گذاشت که در عکس بالا مشاهده می کنید.

از دیگر بازیگران مطرح  سریال حورا، ایرج  نوذری، فرزند منوچهر نوذزی است. او را در سریال پربیننده خاطره انگیز مسافری از هند به یاد داریم. ۱۲۰ هزار دنبال کننده داشته و بیش از ۵۰۰ پست در اینستاگرامش در نشانی: @irajnozarioriginal به اشتراک گذاشته است.

تصویری از بازی ایرج نوذزی در سریال حورا شبکه 3

(تصویری از بازی ایرج نوذزی در سریال حورا شبکه ۳)

اولین حضور  ایرج نوذری در تلویزیون پس از مدتها را شاهد هستیم. بازیگر نقش اقبال در سریال حورا، تلاش کرده تا حس و حال پدری فهیم را بازی کند.

هم بازی فاطمه گودرزی در سریال حورا، مرجانقمری است. کاردانی فیلمسازی دارد.

از دیگر هنرپیشه های جوان و کمتر شناخته شده سریال حورا ، زینب عباسی است که در نقش میترا دیده می شود. او از شاگردان حسن معجونی بود و در نمایش آشپزخانه ، نقش اصلی را بر عهده داشت. امیدوار است که مثل شکیلا سروستانی (بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا مهران مدیری)، از تئاتر به تلویزیون و سینما بیاید. متولد دهه هشتاد است و در رشته معماری در دانشگاه یزد تحصیل کرده است. مجرد است و فرزندی ندارد.

مخاطب گرامی

اگر بیننده سریال حورا بودید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال و نقش آفرینی فاطمه گودرزی و ایرج نوذی در این سریال از طریق بخش کامنت بیان کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .