17

داستان و تصاویر پشت صحنه سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰

  • کد خبر : 279843
  • 09 فروردین 1400 - 13:10
داستان و تصاویر پشت صحنه سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰
سریال های ماه رمضان 1400 از یک روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان آغاز و تا هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد یافت.

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ از یک روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان آغاز و تا هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد یافت. بهار ۱۴۰۰، شلوغ ترین فصل سال از نظر برنامه سازی برای رسانه ملی است. سریال هم بازی، پیش از اغاز ماه رمضان پایان می یابد.

۲هفته آغازین سال جدید که کلکسیونی از فیلم و سریال های نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن رفت و نون خ ۳ توانست آبروداری کند. در اواخر خرداد امسال نیز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که از اواسط اردیبهشت ماه، برنامه های نامزد ها و مناظره های داغ خردادی، آنتن رسانه ملی را پربیننده خواهد کرد.

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ مثل سال های قبل، در فهرست پربیننده ترین سریال های مناسبی رسانه ملی قرار می گیرد. از روز سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ که احتمالا مصادف با پایان ماه مبارک رمضان است، ۳۰ شب رسانه ملی در ۳ شبکه، مخاطبان را به سمت خود می کشاند.

معرفی سریال های ماه رمضان سال ۱۴۰۰

در گزارش امروز سرویس هنری عصرشهروند، نگاهی داریم به سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ و گزینه های احتمالی که روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت. اگر نظر و دیدگاهی درباره سریال های ماه رمضان و سریال های نوروز ۱۴۰۰ دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: تقویم سال ۱۴۰۰ شمسی

سریال دودکش ۲

احتمالا یکی از سریال های مناسبتی رسانه ملی برای ماه مبارک رمضان امسال، فصل دوم سریال دودکش باشد. سریال دودکش به کارگردانی برزو نیک نژاد، توسط خودش نگارش شده و شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون را در خود جای داده است. استقبال از دودکش ۱ خوب بود تا برزو نیک نژاد را به این فکر بیاندازد تا فصل دوم را نیز ماه رمضان ۱۴۰۰ جلوی دوربین ببرد.

در سریال دودکش ۲ که یکی از سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ شمسی است، شاهد نقش آفرینی بهنام تشکر هستیم که دوباره هم بازی هومن برق نورد شده است. این دو در سریال های طنز، حضور موفقی داشتند. امیر حسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمد رضا شیرخانلو و یاس نوروزی از دیگر هنرپیشه های این سریال مناسبی در شب های ماه مبارک رمضان است.

این سریال در ادامه سریال دودکش و پادری ساخته شده و داستان فیروز و افروز و بهروز است که بیننده، تماشاگر اتفاقات عجیب و غریبی می شود که برای این سه در طول داستان رخ می دهد. قالی فروش را فروخته اند و اکنون باید ببینیم پس از ۸ سال چه اتفاقی برای آنان به وقوع می پیوندد. تیک های با مزه دودکش که روی آنتن شبکه ۱ رفت، هنوز در ذهن مخاطبان جای دارد.

بهنام تشکر از بازیگران این سریال، بیش از ۱٫۳ میلیون دنبال کننده دارد. او از سوم فروردین ۱۴۰۰ در سریال دراکولا مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی و شب های مافیا نیز حضور دارد.

اینستانوشته ای از بهنام تشکر با حضور هومن برق نورد و کامنت سلبریتی ها

(اینستانوشته ای از بهنام تشکر با حضور هومن برق نورد و کامنت سلبریتی ها)

سیما تیرانداز عکس بالا پشت صحنه سریال دودکش 2

(سیما تیرانداز بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد و متن و حاشیه این سریال را در اینستاگرامش دنبال کنید. عکس بالا پشت صحنه سریال دودکش ۲ است)

سریال ماه رمضان ۱۴۰۰ ؛ زیر خاکی ۲

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در سریال زیرخاکی ۱ به  قدری خوب بودند که جلیل سامان را به این فکر انداخت که فصل دوم این سریال را به ماه رمضان ۱۴۰۰ برساند. این سریال احتمالا به آنتن ماه رمضان شبکه ۳ سیما برسد و قبل از ساعت ۲۱ روی انتن برود. داستانی است کمیک و جذاب و کلکسیون تیکه ها و حرکات بدن پژمان جمشیدی، می تواند لحظات خوشی را برای طرفدارانش که این روزها ۱٫۵ میلیون نفر در اینستاگرام هستند، رقم بزند.

در فصل اول سریال زیر خاکی، هادی  حجاری فر نیز حضور داشت اما در فصل دوم سریال زیر خاکی، از هادی حجازی فر خبری نیست. جنجال عروسی دختر گوهر خیراندیش و عکس با ابی و دیگران سبب شد تا پخش و بازپخش زیرخاکی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. گویا در فصل دوم، از گوهر خیراندیش خبری نیست. باید ببینیم که در شب های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰، چه فرجانی برای فریبرز باغمیشه و خانواده اش در زیرخاکی رقم می خورد.

تصویری از سلفی ژاله صامتی در پشت صحنه سریال زیرخاکی ماه رمضان 1400

(تصویری از سلفی ژاله صامتی در پشت صحنه سریال زیرخاکی ماه رمضان ۱۴۰۰)

روایت ژاله صامتی از بازی با رایان سرلک، هنرپیشه خردسال سریال زیر خاکی

(روایت ژاله صامتی از بازی با رایان سرلک، هنرپیشه خردسال سریال زیر خاکی)

پس تا اینجا، دودکش ۲ و زیر خاکی ۲ در کنداکتور پخش سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ رسانه ملی هستند. این که کدام در شبکه ۱ و کدام شبکه ۳ هستند، هفته آخر فروردین مشخص می شود.

دودکش 2 و زیر خاکی 2 در کنداکتور پخش سریال های ماه رمضان 1400

سریال رعد و برق

سریال رعد و برق جدید ترین ساخته بهروز افخمی است. بهروز افخمی مدت زیادی است که در کسوت مجری و کارشناس برنامه های نقد سینما در شبکه های سیما حضور دارد. اما اکنون نویسنده و کارگردان سریالی به نام رعد و برق را بر عهده داشته که به نظر می رسد روی آنتن ماه رمضان رسانه ملی خواهد رفت.

در سریال ماه رمضانی رعد و برق، شهرام قائدی، مهدی زمین پرداز، مرتضی کاظمی، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی ، ویدا موسوی و مهران رجبی نقش آفرینی کرده اند. هر جا رد پایی از مهران رجبی است، حتما فضای شاد و مفرحی رقم خواهد خورد.

سریال ماه رمضانی رعد و برق، شهرام قائدی

شهرام قائدی در سریال گاندو ۲، نقش یک جاسوس را در وزارت امور خارجه بازی می کرد. ایشان امکان کامنت گذاری را روی اینستاگرام ۲۸۰ هزار فالوئری خود مسدود کرده است. او را در نوروز رنگی هم دیدیم.

(روایت مهران رجبی از پشت صحنه س ریال رعد و برق که در گرگان فیلمبرداری

(روایت مهران رجبی از پشت صحنه س ریال رعد و برق که در گرگان فیلمبرداری شده  است)

حتما بخوانید : محرمانه های شهرام قائدی : محمد علی موسی پور سریال گاندو ۲

تا اوایل نیمه دوم فروردین ۱۴۰۰ شمسی، ساخت این سریال تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و احتمالا در کنداکتور پخش رسانه ملی در ماه مبارک رمضان قرار بگیرد. برای پخش از شبکه تهران در نظر گرفته شده و داستان سیل ترسناک و تاسف برانگیز استان گلستان (نگارستان ایران) در سال نود و هشت است. اینکه سریال بهروز افخمی، بدون سلبریتی است، هم نقطه قوت است و هم باید دید که آیا نقطه ضعفش خواهد بود یا خیر.

سریال رعد و برق

سریال ماه رمضان ۱۴۰۰ ؛بچه مهندس ۴

خیلی ها منتظر هستند که داستان بچه مهندس را در فصل جدید نظاره گر باشند. احمد کاوری دوباره با همراهی حسن وارسته، سناریوی فصل جدیدی از سریال  بچه مهندس را در زمستان ۹۹ روبروی دوربین برد تا این کار برای رمضان ۱۴۰۰ آماده شود. فرهاد قائمیان، مهشید جوادی، محمد رضا رهبری، سیاوش چراغی پور در کنار کوروش سلیمانی از بازیگران فصل چهارم سریال بچه مهندس هستند.

نمایی از سکانس سریال  ماه رمضانی بچه مهندس 4 با بازی محمد رضا رهبری

(نمایی از سکانس سریال  ماه رمضانی بچه مهندس ۴ با بازی محمد رضا رهبری که جایگزین  روزبه حصاری شده است)

در ۲ فصل اول سریال بچه مهندس، شاهد کودکی و نوجوانی جواد جوادی بودیم. یک قصه پلیسی سبب شد تا بچه مهندس ۳ را نظاره گر باشیم و باید ببینیم کارگردان، برای بچه مهندس ۴ چه خوابی دیده است.

۳ فصل قبلی توسط علی غفاری جلوی دوربین رفت و باید ببینیم کیفیت کار آقای کاوری در فصل جدید بچه مهندس چگونه از آب در خواهد آمد. ازدواج مرضیه توفیقی و جواد جوادی، احتمالا بقیه داستان بچه مهندس را در پی خواهد داشت. محمد رضا رهبری این بار به جای روزبه حصاری، نقش بچه مهندس را ایفا خواهد کرد. او دوره های بازیگری را در موسسه بازیگری امین تارخ گذراند.

محمد رضا رهبری در کنار ثریا قاسمی در سکانسی در بچه مهندس 4

(محمد رضا رهبری در کنار ثریا قاسمی در سکانسی در بچه مهندس ۴)

سریال نقش خاک

یکی از گزینه های احتمالی نمایش در  ماه رمضان است. سریال نقش خاک توسط آرش معیریان، نوشته و کارگردانی شده و فرزانه نشاط خواه، حبیب دهقان نسب، شیرین بینا، شهرام شهابی، مهرداد ضیایی، مهران ضیغمی و افشین ذی نوری در آن حضور دارند. احتمالا از گزینه های شبکه ۱ باشد.

سریال نقش خاک

داستان دو خانواده ای در شهر همدان است. در کار سفالگری مشغول هستند و فرزندان آن ها روابط رمانتیک  با هم  برقرار می کنند. . . .

سریال ماه رمضان ۱۴۰۰ ؛ دعوت نحس

دعوت نحس را علیرضا افخمی نوشته و کارگردانی کرده و با بازی آرش مجیدی، افسانه چهره آزاد، میلاد میرزایی، علی دهکردی و رضا توکلی همراه شده است. مجموعه ای ماورایی است که لوکیشن قسمت هایی از آن در مناطق سرسبز شمال ایران بوده است. سریال او یک فرشته بود از سریال های موفق علیرضا افخمی است. سریال پنجمین خورشید و ۵ کیلومتر تا بهشت از دیگر سریال های کارنامه علیرضا افخمی است.

سریال دعوت نحس

سریال صبح آخرین روز

از دیگر سریال های احتمالی ماه رمضان ۱۴۰۰ می توان به سریال صبح آخرین روز اشاره کرد. حسین تبریزی، برای این سریال از کاوه خداشناس، اردشیر رستمی، شهرام عبدلی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، سیروس همتی، حسن اسدی و مهران رجبی استفاده کرده است.

سریالی است در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای درباره شهید شهریاری از دانشمندان صنعت انرژی هسته ای کشورمان است که توسط منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شد.از صبح روز ترور آغاز و به مرور زندگی این دانشمند برجسته  کشورمان می پردازد. لوکیشن آن در زنجان بود.

سریال صبح آخرین روز

ما در این قاب، روایت پنج دوره از زندگی شهید شهریاری را شاهد خواهیم بود. کاوه خداشناس ، نقش شهید شهریاری را در این سریال بازی می کند. اردشیر رستمی نیز پدر شهید شهریاری بوده و دایی شهید شهریاری نیز توسط شهرام عبدلی بازی شده است. برادر شهید شهریاری نیز سیروس همتی است.

صویر سکانسی از بازی کاوه خداشناس در کنار سپیده خداوردی در سریال صبح روز آخر به کارگردانی حسین تبریزی

(تصویر سکانسی از بازی کاوه خداشناس در کنار سپیده خداوردی در سریال صبح روز آخر به کارگردانی حسین تبریزی که در فضای باز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در دی ماه ۹۹ گرفته شده است)

تصویری از پشت صحنه سریال صبح آخرین روز به کارگردانی حسین تبریزی

(تصویری از پشت صحنه سریال صبح آخرین روز به کارگردانی حسین تبریزی و بازی سپیده خداوردی و پسرش سانیار که در زمستان ۹۹ فیلمبرداری شده  است)

مش باقر سریال صبح آخرین روز نیز مهران رجبی بازی کرده که پدر بزرگ شهید شهریاری معرفی می شود. سپیده خداوردی در نقش همسر شهید شهریاری در سریال صبح روز آخر نقش آفرینی کرده است و همان طور که مشاهده می کنید، پسرش نیز در سریال حضور دارد.

کلکسیون استایل های کژوال نوروز 1400 سپیده خداوردی

(کلکسیون استایل های کژوال نوروز ۱۴۰۰ سپیده خداوردی، بازیگر نقش همسر شهید شهریاری در سریال صبح روز آخر شبکه ۳ سیما)

سپیده و پسرش

(سپیده و پسرش)

حتما ببینید: مدگردی با سپیده خداوردی، بازیگر نقش همسر شهید شهریاری

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز، متولد آبان ۱۳۵۹ در تهران است. او را اخیرا در سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی، آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی دیدیم. در نیروانا که تولید مشترک ایران و بنگلادش هست نیز در نقش کاوه در نوبت اکران قرار دارد.

احتمالا مثل سریال گاندو ۲ با بازتاب های رسانه ای همراه شود.

حتما بخوانید: درباره فیلم سینمایی یدو

مخاطب گرامی

برای اطلاع از پشت صحنه سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ و متن و حاشیه ساخت این مجموعه های تلویزیونی مناسبتی و بررسی نظرات دیگر مخاطبان، به اینستاگرام بازیگران و کارگردانان این مجموعه ها مراجعه کنید. نظرات خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .