11
معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران خبرداد:

درآمد شهرداری تهران ۲۲ هزار میلیارد تومان بیشتر از بودجه

  • کد خبر : 295894
  • 05 اردیبهشت 1402 - 9:43
درآمد شهرداری تهران ۲۲ هزار میلیارد تومان بیشتر از بودجه
معاون شهردار تهران در خصوص درآمد شهرداری تهران در سال گذشته گفت: شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱ درآمدش بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشت. بودجه ما بیش ۵۰ هزار میلیارد تومان بود و نزدیک به ۷۲ هزار میلیارد درآمد داشتیم.

به گزارش عصرشهروند، لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران  در خصوص درآمد شهرداری تهران در سال گذشته، گفت: شهرداری تهران در سال گذشته درآمدش بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشت. بودجه ما بیش ۵۰ هزار میلیارد تومان بود و نزدیک به ۷۲ هزار میلیارد درآمد ما محقق شد.

معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که درآمدهای اسفند ماه هم مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در تفریغ بودجه این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. فروزنده در خصوص تزریق بودجه به پروژه‌های شهری گفت:‌ برای سه پروژه بزرگ فقط در بخش نقد بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان تحقق بودجه داشته‌ایم.

وی در خصوص افتتاح‌های پروژه‌ها در شهرداری گفت: به صورت روزانه این کارها پیگیری و منابع تأمین شد و مشکلی در این باره نداشتیم.  به گفته معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران؛ هیچ پروژه‌ فعالی در تهران به دلیل کمبود منابع مالی متوقف نشده است. فروزنده در خصوص میزان بدهی‌های شهرداری تهران گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از دیون پرداخت شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .