8

درخواست فوری پلیس از مردم: در شهر تردد نکنید

  • کد خبر : 294639
  • 25 دی 1401 - 19:42
درخواست فوری پلیس از مردم: در شهر تردد نکنید
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از افزایش ۱۲ درصدی ترددها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: تا مساعد شدن هوا از سفر پرهیز کنید.

به گزارش عصرشهروند، سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه پلیس در طرح زمستانه قرار دارد، اظهار کرد: پیش‌بینی چنین شرایطی را برای جاده‌ها داشتیم و بیش از ۷۶ هزار نفر از ماموران پلیس راهور، پرسنل اورژانس و دیگر دستگاه‌های امدادرسان در جاده‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه شاهد بارش برف و باران در ۱۸ استان هستیم، گفت: در برخی از محورهای استان زنجان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی راه‌ها مسدود هستند.

سردار هادیانفر گفت: در بخش‌هایی مانند محور چالوس برف و کولاک شدید حاکم است و به ماموران حاضر در این محورها اعلام کرده‌ایم در صورت نیاز این محور مسدود شود.

به گفته رئیس پلیس راهور فراجا همچنین در محور همدان ـ ساوه بارش برف سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در شمال تهران بارش شدید برف داریم و معابر این منطقه بسیار لغزنده است و ایجاب می‌کند از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و اگر نیاز به سفر است از ناوگان عمومی استفاده شود.

هادیانفر با بیان اینکه استفاده از زنجیر چرخ در زمستان الزامی است، گفت:  نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش تردد تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ثبت شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .