2

در حوزه مسکن کار اصلی با وزارت مسکن است

  • کد خبر : 300242
  • 02 اردیبهشت 1403 - 12:35
در حوزه مسکن کار اصلی با وزارت مسکن است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوزه مسکن ما می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است؛ کار اصلی با وزارت مسکن است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز عموما گزارشات حسابرسی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است، خاطرنشان کرد: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد. این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

چمران همچنین تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خط شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متاسفانه تحویل نگرفتیم.‌ روز سه شنبه معاون حمل و نقل و ترافیک گزارش آن را ارائه خواهد داد و فکر نمی‌کنیم بیشتر از ۶۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده باشد.

وی ادامه داد: برخی قطعات اتوبوس‌های داخلی در گمرک ترخیص نشده و پیگیری کردیم که این مشکلات برطرف شد. امیدواریم زودتر وارد شود و اگر این اقدام صورت بگیرد تعداد زیادی اتوبوس به کار گرفته خواهد شد.

چمران با بیان اینکه تاکسی از طریق بخش خصوصی دنبال می شود، گفت: شهرداری نمی‌تواند تاکسی دار باشد و باید به رانندگان ارائه شود. اگر تاکسی های برقی وارد شهر شوند اتفاق خوبی خواهد افتاد. وقتی خودروهای برقی وارد شوند در کاهش آلودگی هوا اثرگذار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در بخش مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام با وزارت مسکن و شهرسازی است، یادآور شد: ما می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است و کار اصلی با وزارت مسکن است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .