12

در صورت سفر به کیش و استانبول از این جاذبه های دیدن کنید

  • کد خبر : 277360
  • 27 بهمن 1399 - 7:32
در صورت سفر به کیش و استانبول از این جاذبه های دیدن کنید
این پارک در قلب کیش واقع شده است و منطقه آن از یک طرف با بلوار خلیج فارس و از طرف دیگر با بلوار مروارید دیدار می کند.

پارک شهر کیش

این پارک در قلب کیش واقع شده است و منطقه آن از یک طرف با بلوار خلیج فارس و از طرف دیگر با بلوار مروارید دیدار می کند. هتل های مختلفی در اطراف پارک واقع شده اند. از رویان قائم و شایگان گرفته تا طلوع آفتاب ، فلامینگو ، صدف ، آنا و پارسیان.

مرکز خرید رویا ، بازار پانید ، هایپرمارکت کیش و بازار پردیس ۲ نیز در این نزدیکی هستند. در میان مراکز تفریحی مهم این جزیره ، یک مرکز تفریحی کودکان و البته کارتینگ در نزدیکی این مجموعه واقع شده است و این پارک شهر را به محیطی برای کودکان و نوجوانان تبدیل می کند ، خصوصاً اگر در نظر بگیرید که پارک تفریحی هایلند نیز در قلب پارک.

البته طراحی منحصر به فرد آن را برای دویدن ، ورزش و دوچرخه سواری ایده آل کرده است. همچنین لازم به ذکر است فست فود Hadiz ، کافه Kishland و بستنی دربند که کاملا در داخل پارک واقع شده اند و نیازی به بیرون پارک ندارید.

ساحل نارگیل

حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ درخت نارگیل و لور در این ساحل ۲۰ هزار متری رشد می کند. این فضای سبز بی نظیر است که می تواند آن را به عنوان پارک تشخیص دهد.

اگر به پس زمینه عکس های خود بسیار حساس هستید ، باید به این ساحل بروید زیرا نه تنها ساحل و دریا دارید ، بلکه نخل های نارگیل باشکوه و درختان و سرسبزی آنها عکس های شما را تزئین می کند.

به توضیح سفر باتو ، می توانید در این ساحل دوچرخه سواری کنید و خیلی راحت در غرفه ها استراحت کنید. یکی از مکان های نزدیک این ساحل ساحل مردان است. در واقع می توانید بعد از ساحل به این ساحل بیایید و از نسیم ساحل لذت ببرید.

آدرس: نزدیک ساحل مردانه

ساحل مرجان

در این قسمت می خواهیم زیباترین ساحل کیش به نام ساحل مرجان را به شما معرفی کنیم.

ساحل مرجان یکی از زیباترین و معروف ترین سواحل جزیره کیش است. ساحل مرجان در شرق جزیره کیش واقع شده است و مراکز خرید در این ساحل از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. به این ترتیب بعد از خرید می توانید از ساحل مرجان دیدن کرده و از زیبایی و امکانات تفریحی این ساحل لذت ببرید.

جزیره کیش همچنین سواحل زیادی دارد اما یکی از محبوب ترین سواحل این جزیره ساحل مرجان یا به اصطلاح پارک ساحلی مرجان است.

امکانات ساحلی مرجان کیش

فضای سبز بسیار بزرگ که چشم انداز زیبایی به گردشگران ارائه می دهد. این پارک ساحلی دارای آلاچیق هایی است که دارای امکانات روشنایی و کباب پز برای ساخت انواع کباب است. علاوه بر غرفه ها ، پارک ساحلی مرجان کیش از امکانات تفریحی بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:سفر هوایی با تور های کیش قیمت ارزان هتلهای ۳ ستاره

برخی از امکانات تفریحی در ساحل مرجان کیش:

مسیر دوچرخه سواری: مسیر دوچرخه سواری کیش که از ساحل مرجان عبور می کند و گردشگران می توانند برای گشت و گذار در این ساحل دوچرخه استخدام کنند

اوقات فراغت دریایی

غواصی در ساحل مرجان ، قایق های تفریحی ، سرگرمی کایت سواری ، جت اسکی ، موز ، پارسیل ، فلای بورد و شاتل از امکانات تفریحی پارک ساحلی مرجان است.

اما اگر به دنبال آرامش هستید و می خواهید از مکان های شلوغ دور شوید ، اسکله کوچک ساحل مرجان را به شما پیشنهاد می دهیم.

انواع ماهی ها در ساحل مرجانی

فعالیت دیگری که می توانید از آن لذت ببرید تغذیه ماهیان زینتی در پارک ساحلی مرجان است. در این ساحل ماهی های کوچک و بزرگ و انواع مختلف آبزیان مانند شقایق های زیبا ، پری دریایی ، حلزون و صدف دریایی وجود دارد. جالب است بدانید که هیچ کوسه خطرناکی در سواحل جزیره کیش وجود ندارد ، شاید گاهی کوسه با چشم باشد. این برای انسان کاملا ایمن است و گردشگران می توانند از ورزش های آبی امن در این سواحل لذت ببرند.

هتل های ساحلی مرجان

علاوه بر امکانات تفریحی فراوان ، هتل هایی مانند هتل داریوش ، هتل پارامیس و هتل ارم در ساحل مرجان وجود دارد. این هتل ها به پارک ساحلی مرجان نزدیک هستند و گردشگران ساکن در این هتل ها می توانند به راحتی به ساحل بروند.

کاخ بیلربی

کاخ بیلربی یکی از مشهورترین کاخ های استانبول است که بار دیگر توسط معمار سرکیس بالیان ساخته شد. این کاخ باشکوه در سال ۱۸۲۹ به دستور سلطان محمود اول به عنوان اقامتگاه تابستانی ساخته شد. این کاخ همچنین در سال ۱۸۵۱ دچار آتش سوزی مهیب شد ، اما بالیان آن را در سال ۱۸۶۱ در زمان سلطان عبدالعزیز دوباره ساخت. سلطان عبدالحمید ، یکی دیگر از سلطان های عثمانی ، تا زمان مرگ ، تبعید خود را در همان کاخ گذراند. شاهزادگان خارجی نیز در سفرهای خود به استانبول در قصر اقامت داشتند. امروز کاخ بیلربی برای بازدید عموم آزاد است و به موزه ای تاریخی و دیدنی تبدیل شده است. این کاخ ورودی از دریا داشت که می توانست با قایق وارد آن شود. اگرچه دیگر امکان ورود از این دروازه وجود ندارد ، اما باز هم پیشنهاد می کنیم که با قایق از این کاخ عبور کرده و منظره باشکوه کاخ را از دریا ببینید.

بیشتر بخوانید:بهترین قیمتهای تور های استانبول با آفر لحظه آخری و ارزان

ساعات بازدید: هر روز به جز دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر.

آدرس: کاخ Beylerbeyi Abdullah Ağa Caddesi ، stanbul ، ۳۴۶۷۶ ، ترکیه

کاخ چراغهای کامپینسکی : LIGHTS PALACE KEMPINSKI

یکی دیگر از شاهکارهای معمار مشهور عثمانی ، سرکیس بالین ، کاخی باشکوه و مجلل به نام چراگان کمپینسکی است. این کاخ در منطقه بشیکتاش ، در کنار تنگه بسفر ، مشرف به قسمت آسیایی و همچنین قسمت تاریخی و قدیمی استانبول واقع شده است. این کاخ که شاهد حوادث سالهای آخر حکومت عثمانی بود ، به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شد و ساخت آن در سال ۱۸۷۱ به پایان رسید. این کاخ همچنین در سال ۱۹۱۰ آتش گرفت و قسمت اعظم ساختمان را ویران کرد. کاخ چراگان در کمپینسکی پس از بازسازی و بازسازی درهای خود را برای عموم بازگشایی کرد و امروز یک هتل ۵ ستاره بسیار لوکس است. اقامت در یک کاخ باشکوه سلطنتی نیز گران است و برای یک شب اقامت در چنین هتلی زیبا باید چند صد یورو بپردازید. علاوه بر اقامت در اتاق های هتل ، چندین رستوران در هتل وجود دارد که می توانید در آن ها غذا بخورید.

آدرس: Çırağan Caddesi ،، stanbul، ۳۴۳۴۹، Turkey

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .