12
چمران در صحن شورا:

دستگاه های امنیتی ریشه مسمومیت دانش آموزان را آشکار کند

  • کد خبر : 295073
  • 14 اسفند 1401 - 12:22
دستگاه های امنیتی ریشه مسمومیت دانش آموزان را آشکار کند
رییس شورای شهر تهران در واکنش به اقدامات اخیر عوامل معاند در ایجاد مسمومیت های سریالی مدارس دختران در کشور از دستگاه های امنیتی کشور خواست نسبت به ریشه یابی این تحرکات اقدام کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در جریان برگزاری یکصد و سی و سوم صحن علنی شورای شهر در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور در واکنش به اتفاقات اخیر در خصوص مسمومیت های سریالی مدارس دخترانه کشور خطاب به دستگاه های مسئول اظهار کرد:  امیدواریم دستگاه های امنیتی و وزارت بهداشت، آموزش و پرورش ریشه یابی این تحرکات را استخراج و به مردم اعلام کنند و در این خصوص نگرانی هایی که برای والدین صورت گرفته سریعتر رفع شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم دستگاه های امنیتی، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش نتیجه کار را اعلام کنند، یادآور شد: در این زمینه نگرانی به وجود آمده و امید است با اعلام نتایج در این خصوص، کسانی که در داخل و بویژه خارج از کشور به موضوع دامن می زنند، موجب نگرانی بیشتر مردم نشود؛ البته اشک تمساح هایی که دیگران می ریزند بیشتر به لطیفه شبیه است.
وی افزود: دولت ها و سفرای کشورهایی مثل انگلیس در جنگ جهانی اول ۱۰ میلیون نفر از ملت ما را به دلیل قحطی مصنوعی به کام مرگ کشاندند و یا دولت آلمان که در دوران دفاع مقدس تامین کننده سلاح های شیمیایی رژیم بعث عراق بود و حتی اقدام به تاسیس کارخانه تولید سلاح شیمیایی را در نزدیکی بغداد کردند و حالا با زدن نقابی خود را دلسوز ما جا میزنند و وقتی در چنین مواردی دلسوزی می کنند خودشان ریشه مشکلات و منشأ مشکلات برای دانش آموزان خودشان هستند.
چمران با بیان اینکه حالا این قدرت ها به دنبال فریاد و دلسوزی برای دانش آموزان مان افتاده اند، تصریح کرد: برای دانش آموزانی که مسموم شدند آرزوی سلامتی داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کسانی که برای دختران ما دلسوزی می کنند بدانند که در کشور ما، وزارت آموزش و پرورش و بنیاد برکت و دیگر نهادها مدرسه می سازند، خاطرنشان کرد: برخورد مسئولین ما با دختران اینگونه است و صبحت هایی که مطرح می شود بیشتر به جوک شبیه است  و امیدواریم سریعتر ریشه یابی و از حوادث بعدی جلوگیری کنند تا سمومی که در مدارس پخش می شود، مشکل ساز نشود.
چمران در ادامه با تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر به روز ۱۵ اسفند، گرامیداشت روز درختکاری اشاره و اظهار کرد: امیدواریم برنامه های خوبی در خصوص این روز اتفاق بیافتد و درختکاری هایی در شهر و در کمربند سبز شهر اتفاق بیفتد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .