9

دستگیری زنی که در پوشش پرستار از سالمندان سرقت می‌کرد

  • کد خبر : 291440
  • 19 خرداد 1401 - 11:13
دستگیری زنی که در پوشش پرستار از سالمندان سرقت می‌کرد
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی که در پوشش پرستار خانگی اقدام به سرقت از سالمندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت:  مدتی قبل مردی در تماس با پلیس اعلام کرد که خانه پدر سالخورده‌اش که در محدوده شمال پایتخت واقع شده مورد سرقت قرار گرفته است. در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در محل حاضر شدند، شاکی به آنها اعلام کرد که چند روز پیش زنی ۳۸ ساله را که در یکی از سایت‌های آگهی آنلاین به عنوان پرستار آگهی داده بود برای مراقبت از پدرش که به تنهایی زندگی می‌کرده، استخدام کرده اما زمانی که به خانه پدری‌اش رفته متوجه وضع به هم ریخته منزل شده و در ادامه نیز با پیکر بی‌هوش پدرش روبه‌رو شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه شاکی پس از تماس با اورژانس و امدادرسانی به پدرش متوجه سرقت ۸۰۰ میلیون تومان از خانه شده است، گفت: با ثبت شکایت از پرستار مذکور تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که این زن، یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در حوزه سرقت است.

به گفته وی زمانی که اطلاعاتی در خصوص هویت این سارق به دست آمد، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفته و پس از آن با انجام اقدامات لازم در حالی که متهم قصد داشت نقشه تازه‌ای را اجرا کند، او را بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی اظهار کرد:‌ این زن در همان تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت حدود ۲۰ میلیارد ریال با همین شیوه اعتراف کرد. همچنین چهار نفر مالباخته دیگر نیز، او را مورد شناسایی قرار دادند. متهم دستگیر شده نیز با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفت . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .