16

دلیل لغو جلسه سه شنبه شورای شهر تهران چیست ؟

  • کد خبر : 287588
  • 15 آذر 1400 - 17:05
دلیل لغو جلسه سه شنبه شورای شهر تهران چیست ؟
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزار نشدن جلسه علنی پارلمان شهری پایتخت خبرداد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لغو جلسه فردا سه‌شنبه گفت:با توجه به اینکه اعضا و کمیسیون‌های تخصصی شورا به دنبال بررسی کارشناسی بودجه بندی سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران هستند از این رو جلسه علنی فردا برگزار نمی‌شود.

علیرضا نادعلی ادامه داد: شورای اسلامی شهر تهران به دنبال بودجه بندی دقیق و کارشناسی است و از این رو صرف زمان و دقت بیشتر باعث بررسی کامل تر آن  می‌شود.

او افزود: با توجه به مشخص شدن سیاست‌های کلان بودجه سال آینده که در جلسات گذشته شورا بر روی آن تصمیم گیری شده بود و همچنین مشخص شدن جزئیات آن، هم اکنون جلسات فشرده‌ای در کمیسیون‌ها در حال برگزاری است تا سیاست‌های جدیدی بر ساختار بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران اعمال شود .

نادعلی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع در هسات رئیسه شورا تصمیم بر این شد که برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در مورد بودجه بندی در اولویت بالاتری نسبت به سایر مباحث و حتی برگزاری صحن شورا قرار گیرد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .