8

دلیل مطرح شدن نام کالدرون برای تیم ملی

  • کد خبر : 239705
  • 23 فروردین 1399 - 14:04
دلیل مطرح شدن نام کالدرون برای تیم ملی

دلیل مطرح شدن خبر احتمال سرمربیگری گابریل کالدرون در تیم ملی چیست؟

در شرایطی که فدراسیون فوتبال بعد از انتشار خبر احتمال تغییر تیم ملی، این مساله را تکذیب و از دراگان اسکوچیچ حمایت کرد، روزنامه شهروند در شماره امروز خود به نکته جالبی درباره این موضوع اشاره کرده است.
به نوشته این روزنامه، شاید اگر در زمان انتخاب اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال بود، شانس کالدرون برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی خیلی بالا می‌رفت و نبی حداقل مذاکرات رسمی با او انجام می‌داد و اجازه انتخاب اسکوچیچ را نمی‌داد، ولی در آن مقطع ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی بود و اصلا دخالتی در این بحث نداشت. این موضوع را هم نباید فراموش کرد که نبی کالدرون را برای پرسپولیس انتخاب کرد و از مدافعان تمام‌قد او در زمان حضورش در پرسپولیس بود.شاید به واسطه همان ارتباط نزدیک با مهدی محمدنبی در زمان همکاری با پرسپولیس بود که حالا پس از بازگشت این مدیر به پست دبیرکلی فدراسیون و جداشدن از پرسپولیس شایعه قطع همکاری با اسکوچیچ و عقد قرارداد با کالدرون به شکلی جدی در رسانه و فضای مجازی منتشر شد.
توضیح فوتبالی: حتما در جریان هستید که دبیرکل جدید فدراسیون دیروز و در مصاحبه‌ای که با برنامه ورزش و مردم داشت اعلام کرد قطع همکاری با اسکوچیچ و آمدن کالدرون به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: روزنامه شهروند

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=239705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .