7

دوباره چمران رئیس و سروری نائب رئیس شورا شدند

  • کد خبر : 297833
  • 17 مرداد 1402 - 17:56
دوباره چمران رئیس و سروری نائب رئیس شورا شدند
اعضای شورای شهر تهران در سومین سال از دوره ششم به اتفاق آراء به ابقای مهدی چمران به عنوان رییس و پرویز سروری به عنوان نایب رییس شورای شهر تهران، رأی مثبت دادند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، برگزاری سومین انتخابات هیات رییسه دوره ششم شورا را در دستور کار خود قرار دادند که پس از رأی گیری، مهدی چمران به عنوان ریاست و پرویز سروری به عنوان نایب رئیس شورا به اتفاق آراء ابقا شدند.
بنا به این گزارش؛ مهدی چمران در این انتخابات با پیشنهاد اکثریت اعضای شورای شهر تهران، کاندیدای ریاست شورا شد و با ۲۱ رأی از مجموع ۲۱ رأی ماخوذه به عنوان رییس شورا ابقا شد. پرویز سروری نیز با پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران، کاندیدای نایب رئیسی شورا شد و با ۲۱ رأی از مجموع ۲۱ رأی ماخوذه به عنوان نایب رئیس شورا ابقا شد.

جعفر شربیانی منشی باقی ماند

در ادامه، برای کسب جایگاه منشی شورای شهر تهران نیز نرجس سلیمانی ، سوده نجفی و جعفر بندی شربیانی اعلام کاندیداتوری کردند و در جریان رأی گیری، جعفر شربیانی با ۱۵ رأی ماخوذه به عنوان منشی اول و نرجس سلیمانی با ۱۲ رأی به عنوان منشی و سوده نجفی با ۱۲ رای  مساوی شدند.
در ادامه نرجس سلیمانی با تقدیر از اعضای شورا ضمن اعلام انصراف پیشنهاد داد این وظیفه همچون سالهای  گذشته به سوده نجفی واگذار شود .گفتنی است سوده نجفی و نرجس سلیمانی در دور نخست رأی گیری هردو با ۱۲ رأی ماخوذه به دور دوم کشیده شدند.

نادعلی به عنوان سخنگو ابقا شد

مهدی اقراریان و علیرضا نادعلی نیز برای کسب کرسی سخنگویی شورا اعلام کاندیداتوری کرده و اعضای شورای شهر تهران در نهایت با ۱۱ رأی، علیرضا نادعلی را در سمت خود ابقا کردند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .