8

«دوربین حماسه» در قاب اطلاعات

  • کد خبر : 298626
  • 08 مهر 1402 - 11:19
«دوربین حماسه» در قاب اطلاعات
نمایشگاه عکس خبرنگاران عکاس دفاع مقدس در روزنامه اطلاعات برپا می‌شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار فرهنگ و هنر ، نمایشگاه عکس خبرنگاران عکاس این روزنامه با عنوان «دوربین حماسه» در گالری اطلاعات برپا می‌شود.

مراسم تجلیل از عکاسان روزنامه اطلاعات در دوران دفاع مقدس هم زمان با افتتاح نمایشگاه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به پاس قدردانی از خبرنگاران عکاس روزنامه اطلاعات در هشت سال دفاع مقدس با نمایش تصاویر برگزیده از جبهه‌ها، ۹ مهرماه در گالری روزنامه اطلاعات آغاز به کار خواهد کرد. نمایشگاه «دوربین حماسه» به مدت هفت روز از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در محل روزنامه اطلاعات واقع در خیابان میرداماد، دکتر مصدق جنوبی برپاست و بازدید از آن برای عموم آزاد است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .