12
میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با عصر شهروند:

دولت گزارش جرائم کرونایی را به مجلس بدهد

  • کد خبر : 279010
  • 03 فروردین 1400 - 8:08
دولت گزارش جرائم کرونایی را به مجلس بدهد
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی برای درآمدهای جرایم کرونایی از رئیس جمهور و مسئولین دولتی خواست تا با تهیه گزارش میزان جرائم کرونایی، آنرا به مجلس بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به جرائم خودروها توسط پلیس بابت کرونا و ضرورت شفاف سازی و اعلام میزان و محل مصرف این درآمد گفت: دولت باید در خصوص جرایم کرونایی شفاف‌سازی کند.

وی به ضرورت شفاف‌سازی درآمدهای جرایم کرونایی تاکید کرد و افزود: انتظار نمایندگان مجلس از رئیس جمهور و مسئولین دولتی این است که گزارشی از میزان درآمد جرائم کرونایی و همچنین نحوه هزینه این درآمدها تهیه شده و به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارسال گردد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این جرایم برای حفظ و سلامت مردم بوده و باید برای تأمین سلامت مردم هزینه شود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی افزود: البته چون این جرایم نقدی وصول نمی‌شود، هنوز میزان این جرایم مشخص نیست و طبعاً نحوه و چگونگی هزینه‌ها مشخص نخواهد بود.

وی تأکید کرد: ما در مجلس شورای اسلامی از دولت به خصوص رئیس جمهور می‌خواهیم با توجه به اینکه هنوز آمار و اطلاعاتی در خصوص میزان این درآمدها وجود ندارد، گزارشی در این زمینه تهیه شود و به نمایندگان مجلس به خصوص کمیسیون برنامه و بودجه ارائه گردد.

حتما بخوانید : راهنمای ثبت نام داوطلبان میان دوره ای مجلس ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .