5

دیاباته: نمی‌توانم درباره آینده‌ام در استقلال صحبت کنم /خوشحالم مردم ایران من را دوست دارند

  • کد خبر : 265756
  • 29 مرداد 1399 - 18:42
دیاباته: نمی‌توانم درباره آینده‌ام در استقلال صحبت کنم /خوشحالم مردم ایران من را دوست دارند
شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال از ابراز محبت مردم ایران تشکر کرد و گفت که از این مسئله بسیار خوشحال است.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، صحبت‌های شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال در برنامه فوتبال برتر، تحسین خیلی از اهالی فوتبال را برانگیخت و بسیاری او را فردی جنتلمن خطاب کردند. همچنین برخی افراد خواستار ادامه حضور دیاباته در فوتبال ایران و استقلال شدند.

دیاباته درباره اینکه خیلی‌ها او را جنتلمن دانسته‌اند، اظهار داشت: من از همه مردم ایران و مربیان تشکر می‌کنم. من روزهای خیلی خوبی را در ایران داشتم و خوشحالم که مردم به من علاقه‌مند هستند و این‌گونه درباره من صحبت می‌کنند. من هم ایرانی‌ها را دوست دارم.

وی در مورد اینکه آیا در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: در این باره صحبت کرده‌ام که نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه. ما فردا بازی حساسی داریم و تمرکزم را برای این بازی گذاشته‌ام. پس از پایان بازی‌های این فصل، صحبت خواهم کرد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .