4

رئیس شورای شهر نسیم‌ شهر دستگیر شد

  • کد خبر : 297510
  • 29 تیر 1402 - 7:16
رئیس شورای شهر نسیم‌ شهر دستگیر شد
دادستان شهرستان بهارستان از دستگیری رئیس شورای اسلامی شهرستان نسیم شهر خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، سید امیر احمدی دادستان شهرستان بهارستان گفت: در روز‌های اخیر در پی وصول گزارش‌ها و شکایات عدیده مردمی و نیز گزارش‌های واصله از نهاد‌های امنیتی و مراجع نظارتی با محوریت شیوه پدیده ساخت و ساز غیر مجاز در شهر نسیم شهر شهرستان بهارستان و به طور کلی مراودات مالی نامتعارف، دو عضو شورای اسلامی و سه کارمند شهرداری نسیم شهر بازداشت شده بودند.

وی افزود: با انجام تحقیقات قضایی و رصد اطلاعاتی پس از بازداشت این افراد، با حصول ادله و مستندات متقن، رئیس شورای اسلامی نسیم شهر و یکی از اشخاصی که به عنوان کارچاق کن عضو شورا در خارج از این نهاد مردمی فعالیت داشته نیز با حکم مقام قضایی دستگیر شدند.

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: تحقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .