20

راه اندازی کمپین «درخواست ابطال حکم شهردار تهران» در خبرگزاری نزدیک به سپاه

  • کد خبر : 285893
  • 27 مهر 1400 - 9:40
راه اندازی کمپین «درخواست ابطال حکم شهردار تهران» در خبرگزاری نزدیک به سپاه
گفتنی است پیشتر برخی شهروندان تهرانی در صفحه رسمی کارزار کمپینی با همین مضمون راه اندازی کرده بودند که با استقبال ۳۱۸۸۸ نفر مواجه شده بود اما راه به جایی نبرد.

به گزارش عصرشهروند، خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه روز گذشته با راه اندازی یک کمپین به نام «درخواست ابطال حکم شهردار تهران» نوشت:

مطابق آیین‌نامه احراز سمت شهردار، شهردار در شهرهای بالای یک میلیون نفر باید دارای ۹ سال سابقه مدیریت ارشد اجرایی باشد و نیز باید رشته تحصیلی او مرتبط با مدیریت شهری باشد که در این مورد شهردار منتخب فاقد شرایط احراز این جایگاه است. از وزیر محترم کشور می‌خواهیم تا این موضوع را پیگیری کند و حکم صادره برای ایشان را باطل کند.

موافقان این کمپین برای امضاء این درخواست می توانند به «اینجا» مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید :

با سوابق، توییت ها و دیدگاه های شهردار تهران آشنا شوید

علنی شدن اختلافات زاکانی و شورای شهر تهران

گفتنی است پیشتر برخی شهروندان تهرانی در صفحه رسمی کارزار کمپینی با همین مضمون راه اندازی کرده بودند که با استقبال  ۳۱۸۸۸ نفر مواجه شده بود اما راه به جایی نبرد. منبع

 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .