9

رای موافق شورا به تجمیع وجوه درآمدی شهرداری در حساب متمرکز

  • کد خبر : 282272
  • 01 تیر 1400 - 11:53
رای موافق شورا به تجمیع وجوه درآمدی شهرداری در حساب متمرکز
یک فوریت لایحه شهردار تهران درخصوص «تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی - سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری - سازمان زیباسازی شهر تهران - سازمان پایانه ها و پارک سوارها - سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران - سازمان حمل و نقل و ترافیک - شرکت برج میلاد» مورد بررسی اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، یک فوریت لایحه شهردار تهران درخصوص «تایید حساب تمرکز وجوه درامدی – سازمان بوستان‎ها و فضای سبز شهرداری – سازمان زیباسازی شهر تهران – سازمان پایانه‎ ها و پارک‎ سوارها – سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران – سازمان حمل و نقل و ترافیک – شرکت برج میلاد» در سیصد و چهارمین جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت و وحید عرب، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در این خصوص گفت: براساس تبصره ۱۲ ذیل ماده ۸۰، کلیه درآمدهای شهرداری باید به حساب‌هایی واریز شوند که به تایید شورای شهر رسیده باشند، در بودجه سال ۱۴۰۰، یک سری درآمدهای اختصاصی تعریف شده بودند و هشت حساب برای این موارد از جمله عوارض گسترش فضای سبز و عوارض کسر پارکینگ و… ذکر شده است. لذا لایحه را با جدول پیوست معرفی کردیم.

سید حسن رسولی در این خصوص گفت: مصوبه ما در بودجه سال جاری تصریح می‎کند که این درآمدها از درآمدهای اختصاصی هستند و در خزانه متمرکز شهرداری در همین حساب‎ها واریز شده و حسب مصوبه شورا در موارد تعیین شده به هزینه گرفته می‎شود. اما ابهام چیست؟

عرب در پاسخ گفت : در اینجا صرفا درخواست تایید حساب‎ها را داریم .

در پایان یک فوریت لایحه بدون مخالف و موافق به رای گذاشته شد و با ۱۴ رای موافق به تصویب رسید . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .