23
حاجی بابایی در گفتگو با عصر شهروند:

رتبه بندی معلمان اصلا وجود ندارد که بخواهد اجرایی شود /دولت هنوز لایحه به مجلس نداد

  • کد خبر : 252001
  • 24 اردیبهشت 1399 - 13:58
رتبه بندی معلمان اصلا وجود ندارد که بخواهد اجرایی شود /دولت هنوز لایحه به مجلس نداد
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تاکید بر اینکه رتبه بندی معلمان اصلا وجود ندارد که دولت بخواهد آنرا اجرایی کند، گفت: وقتی چیزی وجود ندارد، دولت می خواهد چه چیزی را اجرا کند.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به پیگیریهای خود برای اجرای رتبه بندی معلمان گفت: صحبت هایی که من با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتم وی قول داده بود که لایحه نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه تا مصوب شود.

وی با تاکید بر اینکه این لایحه هنوز به مجلس ارائه نشد، افزود: دولت ۵۰ درصد فوق العاده شغل را به معلمان داد که به همه کارمندان هم این فوق العاده شغل را داد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تاکید کرد: الان بحث این است که آقایان وقتی می گویند نظام رتبه بندی معلمان که از سال ۱۳۹۴ اجرا کردیم همین ۵۰ درصد است که به کارمندان دادند.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه فرهنگیان با سابقه برای ۵۰ درصد فوق العاده شغلی که به آنها تعلق گرفته، اعتراضاتی دارند، افزود: قرار بود این اعتراضات بررسی شود.

وی با بیان اینکه نظام رتبه بندی معلمان اصلا وجود ندارد که دولت می خواست از اول فروردین آنرا اجرا کند، تصریح کرد: دولت چه چیزی را می خواهد اجرا کند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تاکید بر اینکه نظام رتبه بندی اصلا اجرا نشده است، اضافه کرد: نظام رتبه بندی معلمان باید اجرا شود و دولت باید لایحه آنرا به مجلس بیاورد. در حالی هنوز لایحه ای به مجلس داده نشد.

حاجی بابایی گفت: این بخشنامه ای که می گویند می خواهند از اول فروردین اجرایی کنند، من چنین بخشنامه ای ندیدم.

نوبخت در پاسخ به یک معلم که خواستار اجرای قولش مبنی بر اجرای رتبه بندی معلمین در هفته معلم شده بود، نوشت: به قولی که داده بودم عمل کرده و جدود ۱۰ روز پیش در بخشنامه ای به وزارت آموزش و پرورش رسما لزوم اجرای طرح رتبه بندی معلمان از اول فروردین امسال و منابع مالی لازم را ابلاغ کرده ام.امیدوارم مسئولان مربوطه هم در اجرا و صدور احکام جدید معلمان عزیز تسریع کنند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=252001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. حاج بابایی بزرگترین عامل رکود و سردرگمی در آموزش و پرورش بوده و هست و خواهد بود.

  2. لعنت بر دروغگو

  3. من نمی دونم همکاران ما وقتی که آقای حاج بابایی وزیر بود چه حرکت مثبتی دیدن که الان منتظرن ایشون معجزه کند؟!!!!

  4. پس جناب نوبخت و جناب وزیر و مجلس و دولت و…..این مدت فقط معلمان بیچاره را سر کار گذاشتن
    از ابتدای کار کاملا مشهود و مشخص بود که فقط وعده و وعید میدن و هیچ

  5. معلمان را بازیچه قرار ندهید که کشور ضرر می کند

  6. جناب حاج بابایی ، رتبه بندی یا هر نامی که شما دوست دارید روی تن بگذارید این از اختیارات دولت و برنامه و بودجه است که بخشی از منابع در جایی که ضرورت بیشتری هزینه کند ، آیا ترمیم حقوق فرهنگشان از ضروریات نیست شمارم دنبال به قانون تبدیل شدن رتبه بندی که در ذهن خودتان است باشید تا خدمتی به حق به قشر فرهنگی کرده باشد.، و اگر بعدا با اجرایی رتبه بندی و هزینه ای که الان دولت برای افزایش حقوق فرهنگشان میکند حقوق فرهنگشان زیادتر از سایر کارمندها شد. مقدار اضافه را کم کنید

  7. چرا دروغ می گویند بچه گول میزنن…….متاسفم برای مسؤلین

  8. این همه جلسه گذاشتند پس

  9. آقای حاج بابایی می خواد رتبه بندی تبدیل به قانون بشه و طبق دستورالعمل اجرایی بشه نه اینکه چند درصدی بهمون اضافه کنن به اسم رتبه بندی مطمئن باشید اگر رتبه بندی به شکل قانون در بیاد دریافتی ما خیلی بیشتر میشه برای همین هم هست که بعضیا نمی خوان عملی بشه و به حرفهای آقای حاج بابایی گوش نمیدن حتی تو بعضی جلسات هم اصلا نذاشتن ایشون حضور پیدا کنه

  10. حالا ۱۵درصد اضافه کردن نگاه فیشتون کردین که برا ۶۰۰
    اضافه چقد مالیات کم کردن
    یعنی ۸درصد اضافه شده الکی ۱۵درصد
    پس معلمای بیچاره دلخوش نباشین به اجرای رتبه بندی

  11. انسان عقده ای که میگن همینه …. تاالان خودش مدافع حقوق فرهنگیان میدونست حالا که دولت عزمش جزم کرده کمکی به معلمان بکنه این سازمخالف میزن پس نتیجه میگیریم که …. میخواد به اسم خودش وحزبش تمام بشه بابا یه مقداری خدارا درنظر بگیرید بس کنید منییت را

  12. پس فقط دوست دارن سرمعلم راشیره مالی کنن

  13. جناب دکتر حاج بابایی پیگیری فرمایید حاجی بابایی با اشاره به نامه خود به معاون رئیس جمهوری در خصوص رتبه بندی معلمان، افزود: بنابر اظهارات وزیر در این نشست و وعده‌های صورت گرفته بازنشستگان اول فروردین ۱۳۹۸ تا اول مهر از مزایای رتبه بندی استفاده می‌کنند. با توجه به این که مبلغ ذکر شده در قانون بودجه ۱۳۹۸ شامل تمام فرهنگیانی که از ابتدای فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شاغل بوده‌اند، می‌شود بنابراین فرهنگیانی که از فروردین تا مهرماه سال جاری بازنشسته شده‌اند، را شامل خواهد شدمحسن حاجی میرزایی گفت: «مشکل دیگر نیز درباره بازنشستگانی است که در نیمه اول سال بازنشسته شدند. چون رتبه‌بندی از اول مهر اعمال شد، این افراد تحت پوشش قرار نگرفتند؛ موافقیم که این افراد از امتیازات رتبه‌بندی برخوردار شوند و بر این اساس به هیأت میزه که در آیین‌نامه برای بررسی این موضوعات تعیین شده است مأموریت دادم که با حداکثر مساعدت تلاش کنند تا همکارانی که در سال ۹۸ بازنشسته شدند اعم از اینکه در نیمه اول یا نیمه دوم سال بازنشسته می‌شوند بتوانند از مزایای رتبه‌بندی استفاده کنند. البته هنوز قطعی نشده است اما امکان قانونی را بررسی می‌کنند.لطف کنید جواب این قول را بدهید ممنون

  14. آقای حاج بابایی پس همسان سازی بازنشسته ها با شاغلین چی شد مجلس دهم هم که داره تمام می شه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .