6

رشد عجیب قیمت آپارتمان های پرند اردیبهشت ۱۴۰۲

  • کد خبر : 296179
  • 15 اردیبهشت 1402 - 9:40
رشد عجیب قیمت آپارتمان های پرند اردیبهشت ۱۴۰۲
قیمت مناسب آپارتمان در پرند و حمایتهای دولتی موجب شد در چند سال اخیر تهرانی ها به این شهرک مهاجرت کنند اما رشد سرسام آور قیمتها طی چند ماه اخیر ، خرید آپارتمان در پرند را هم غیر ممکن کرده است

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، عدم وجود برجهای سر به فلک کشیده و ساخت ملکهای مسکونی شخصی ساز و ویلایی موجب شده فاز صفر ، ۱ و ۲ پرند تراکم جمعیت کمتری نسبت به سایر فازهای پرند داشته باشد و به امکانات رفاهی نزدیکتر است. همچنین نزدیکی و دسترسی بهتر و سریعتر به مترو پرند موجب شده قیمتهای این منطقه بالاترین قیمت را در پرند داشته باشند

ارزش برخی از آپارتمان‌ها در این فازها تقریبا ۳۷ میلیون تومان برای هر متر مربع معامله می شود که این قیمت نزدیک به مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تهران است. به عنوان مثال، برای فروش یک واحد ۱۰۰ متری، یکسال ساخت پیشنهاد قیمت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارائه شده است.

 

ردیف آدرس ملک متراژ طبقه سال ساخت قیمت
۱ فاز ۱ پرند ۵۸ همکف ۱۳۹۰ ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان
۲ فاز ۶ پرند ۸۸ ۷ ۱۳۹۷ ۲میلیارد تومان
۳ فاز ۱ پرند ۱۰۰ ۱ ۱۳۹۹ ۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
۴ فاز ۴ پرند ۷۵ همکف ۱۳۹۵ ۱میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان
۵ کوزو ۵ ۸۰ ۱۴ ۱۳۹۳ ۱میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان
۶ فاز ۱ پرند ۷۰ همکف ۱۳۹۰ ۲میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان

 

جذابیت پرند برای سرمایه گذاری موجب شده تقاضا با هدف سوداگرانه بالاتر از نقاط دیگر تهران باشد. لذا تقاضای خرید در پرند افزایش یافته و فروش ملک در این منطقه آسان تر از دیگر نقاط تهران است. و اصطلاحا نقدشوندگی ملک در منطقه پرند بیشتر از سایر نقاط تهران می باشد.

فاز ۳ پرند با وجود نزدیکی به امکانات شهری مناسب اما بعلت تراکم جمعیتی بالاتر، قیمت آپارتمان در این منطقه پایینتر از فاز صفر و یک و دو می باشد اما از فازهای ۴ و ۵ و ۶ قیمتهای بالاتری را دارد.

بررسی قیمتها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در پرند نشان می دهد در فاز ۱ پرند آپارتمان ۵۸ متری با سال ۱۳۹۰ ( ۱۱ سال ساخت ) به قیمت ۲میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

در فاز ۶ پرند آپارتمان ۸۸ متری با سال ساخت ۱۳۹۷ ( ۴ سال ساخت ) باقیمت ۲میلیارد تومان پیشنهاد قیمت شده است.

بررسی ها نشان می دهد عرضه آپارتمان نوساز و یکسال ساخت در پرند کاهش یافته که نشان از کاهش ساخت و ساز در دوسال گذشته می دهد. علاوه بر کاهش ساخت و ساز در سالهای گذشته که قطعا باز در قیمت آپارتمانها اثر خواهد گذاشت و آن را افزایش خواهد داد انتشار خبر افتتاح مترو پرند در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ هم موجب شد قیمتهای آپارتمان در این شهرک با شیب بیشتری افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .