6
طی ۱۰ ماه سال جاری رقم خورد:

رشد ۳۵ درصدی “همراه” با کسب درآمد ۱۹.۳ هزار میلیارد تومانی

  • کد خبر : 276553
  • 07 بهمن 1399 - 18:39
رشد ۳۵ درصدی “همراه” با کسب درآمد ۱۹.۳ هزار میلیارد تومانی
ارتباطات سیار ایران با انتشار گزارش عملکرد ۱۰ ماه سال جاری از شناسایی درآمد ۱۹.۳ هزار میلیارد تومان و رشد ۳۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته خبر داد.

شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه ۱٫۹۲ هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد دی و ۱۰ ماه سال مالی جاری را ارائه کرد.

براین اساس، “همراه” در دوره یک ماهه از کارکرد مشترکین خطوط دائمی و اعتباری، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه(اتصال متقابل)، فروش خطوط جدید تلفن همراه، خالص خدمات ارزش افزوده و سایر، بالغ بر ۱٫۹ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

این شرکت بورسی در عملکرد ۱۰ ماهه بالغ بر ۱۹٫۳ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته با رشد ۳۵ درصدی روبرو شده است.

بیشترین درآمد کسب شده طی دوره دی از کارکرد مشترکین خطوط اعتباری به میزان ۱٫۱ هزار میلیارد تومان (معادل ۵۶ درصد درآمد) و کارکرد مشترکین خطوط دائمی بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان بوده (معادل ۳۷ درصد درآمد) است.

همچنین سرمایه گذاری توسعه نور دنا با سرمایه ۷۷۵ میلیارد تومانی به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری شرکت ارتباطات سیار ایران که از ابتدای سال ۹۰ به شکل عملی فعالیت را آغاز کرده و مالکیت ۱۰۰ درصدی آن در اختیار “همراه” است در پورتفوی سه ماهه منتهی به دی سال جاری بالغ بر ۲۴۴٫۶ میلیارد تومان سود فروش سرمایه گذاری ها در صنایع حاضر و خارج از بورس و تا دی ماه ۱۸۷ میلیارد تومان سود مجمع داشته است که اثر مثبتی بر صورت سود و زیان همراه اول خواهد گذاشت.

در صورت وضعیت تحصیل شده سهام این شرکت، افزایش سرمایه از محل سود سهام سرمایه گذاری سپه برابر با ۴ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۱۴۳ سهم و از آورده نقدی تعداد ۷ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۰ سهم است.

بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال جاری تا ۳۰ دی نشان می دهد قیمت هرسهم “همراه” در پنجم فروردین ۱۸۷۱۸ ریال بوده و با احتساب سود ۱۵۶۵ ریالی هر سهم طی ۱۹۶ روز کاری به قیمت ۲۶۱۲۰ ریالی رسیده که حکایت از بازدهی ۵۰٫۵ درصدی دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .