7

روایت مهاجم سابق استقلالی‌ها از اعتمادی که به فرهاد مجیدی دارد

  • کد خبر : 265414
  • 25 مرداد 1399 - 9:19
روایت مهاجم سابق استقلالی‌ها از اعتمادی که به فرهاد مجیدی دارد
آرش برهانی مهاجم سابق استقلالی‌ها می‌گوید که امید زیادی به فینالیست شدن استقلال در جام حذفی دارد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ،آرش برهانی یکی از خوشحال ترین استقلالی‌ها پس از رسیدن آبی‌پوشان به نیمه نهایی جام حذفی است و دلایل خودش را دارد. آرش در این مورد می گوید: موضوع خوشحالی من، پیش‌بینی‌هایی است که بارها انجام دادم و بعضی ها باور نمی کردند. از همان روز نخستی که فرهاد مجیدی جانشین استراماچونی در استقلال شد، با اینکه فشار زیادی را تحمل می کرد اما ما که رفقا و نزدیکان فرهاد بودیم می‌دانستیم در این تیم موفق خواهد شد. با این حال بعضی ها با هشتگ هایی در فضای مجازی، به دنبال تخریب استقلال و فرهاد بودند و می‌خواستند دوباره به گذشته برگردندن در حالی که مجیدی پا پس نکشید و به کار خود ادامه داد تا جایی که در یکی از مهمترین بازی‌های سال ۹۹ فوتبال ایران موفق شد تیم فوتبال سپاهان با آن همه ستاره را از پیش رو بردارد.

برهانی اضافه کرد: من از روز اول هم به مجیدی اعتقاد داشتم و فکر می‌کنم استقلال در این بازی بعد از دو گلی که به ثمر رساند، می‌توانست حداقل یک بار دیگر دروازه سپاهان را باز کند. به هر ترتیب همه استقلالی ها باید از اتفاقی که رخ داده، خوشحال باشند. خودمان به کسب قهرمانی در جام حذفی امیدواریم و فکر می‌کنم فرهاد شایستگی آن را دارد که موفقیت هایش را در استقلال با بالا بردن جام قهرمانی در تورنمنت حذفی کامل کند.

آرش در نهایت گفت: همه استقلالی ها، پیشکسوتان و هواداران باید بیشتر از گذشته از این تیم حمایت کنند تا استقلال بتواند در کنار نایب قهرمانی لیگ برتر گام بلندی برای قهرمانی در جام حذفی بردارد. بازیکنان هم بیشتر از قبل زحمت می کشند و این ها نشان می دهد استقلال به شرایط بسیار خوبی رسیده و نیاز به حمایت بیشتری دارد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .