13

رکورد تغییر مدیریت در متروی تهران

  • کد خبر : 293791
  • 29 آبان 1401 - 12:03
رکورد تغییر مدیریت در متروی تهران
درحالی که تنها سه ماه از حکم سرپرستی حامد عباسی نامی در شرکت بهره‌برداری مترو گذشته، امروز مسعود درستی جایگزین وی شد.

به گزارش عصرشهروند، تغییرات مدیریتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه دارد. هفته گذشته، بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، برکنار و جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با حفظ سمت برای سرپرستی شرکت واحد نیز حکم گرفت.

امروز نیز طی حکمی از سوی شهردار تهران، “محسن هرمزی” که پیش از این به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت متروی تهران فعالیت می‌کرد، به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه ( مترو ) منصوب ‌شد. در یک سال گذشته، علی امام، مسعود درستی که بعد از مدتی سرپرستی به تازگی حکم یک‌ساله خود را دریافت کرده بود، مدیرعامل این شرکت بودند.

مسعود درستی از شرکت مترو به شرکت بهره‌برداری رفت تا چهارمین مدیرعاملی باشد که در یک‌سال گذشته بر صندلی مدیرعاملی شرکت بهره‌برداری مترو نشسته است. پیش از درستی، علی عبدالله پور، مهدی شایسته اصل و حامد عباسی نامی که از سوم شهریور به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شده بود، عهده‌دار این مسئولیت‌ها بودند.   منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .