7

رییس شورا هم شایعه رفتن «علیرضا زاکانی» از شهرداری را تکذیب کرد

  • کد خبر : 291606
  • 29 خرداد 1401 - 15:16
رییس شورا هم شایعه رفتن «علیرضا زاکانی» از شهرداری را تکذیب کرد
رییس شورای اسلامی شهر تهران شایعات مربوط به رفتن زاکانی از شهرداری را تکذیب کرد .

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران پیش از آغاز هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی تهران در جمع خبرنگاران در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر رفتن زاکانی از شهرداری تهران، گفت: در این مورد چیز جدی از خودشان و نزدیکانشان نشنیده‌ام و سوال هم کردم گفتند که چنین موضوعی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای زاکانی فعلا در شهرداری تهران باقی خواهند ماند، اظهار کرد: ان‌شاالله.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا نیز گفت: هفته گذشته از ایشان خواستیم که گزارشی در حوزه حمل و نقل و ترافیک ارائه کنند تا ببینیم در بحث ترافیک به کجا رسیده‌ایم. در حقیقت گزارش بدهند که در مورد اتوبوس، تاکسی و مترو و سایر مسائل این حوزه چه اقداماتی انجام شده و به کجا رسیده‌ایم که خوشبختانه این گزارش امروز در صحن شورا ارائه خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید برای شورا روشن شود که چه اقداماتی و چه حرکت‌هایی انجام شده چرا که در حال حاضر چیز خاصی نمی‌بینیم و باید بدانیم حرکت‌هایی که در جهت حل مشکلات انجام شده چه بوده و چه‌طور ما می‌توانیم کمک کنیم و چه کمک‌هایی از دولت باید دریافت کنیم.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص شیوه عملکرد قرارگاه‌های شهرداری تهران و ضمانت اجرایی تصمیمات آنها نیز اظهار کرد: بی‌تردید خاصیت قرارگاه عملیاتی‌بودن آن است تا نتیجه‌ای ملموس داشته باشد. امروز در گزارشی که معاونت حمل و نقل و ترافیک ارائه می‌کند می‌خواهیم بدانیم که چه نتایج ملموسی رخ داده است که آنها را دنبال کنیم ،قطعا ترافیک بحث ساده‌ای نیست و مشکلات فراوانی برای مردم و شهر به وجود آورده است. باید این مشکل را حل کنیم و شورا در این زمینه مسئول است لذا کمک خواهیم کرد تا به راه‌حل‌های مناسب برسیم امیدواریم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

وی در خصوص ادامه‌ برخی مشکلات در سامانه‌های شهرداری تهران ادامه داد: هنوز برخی سامانه‌ها عملیاتی نشده است حتی سامانه تهران من نیز همین‌طور. این به دلیل مسائل امنیتی است و همانطور که مطلع هستیم رمزهای سامانه‌هایی همچون تهران من را تغییر دادند چرا که از طریق سامانه تهران من نفوذ کرده بودند، بنابراین باید راه‌های نفوذ را ببندیم که چنین اتفاقی دوباره تکرار نشود.

چمران تاکید کرد: در نظر گرفتن همه موارد امنیتی نیازمند برنامه ریزی است. لذا در حال حاضر همه سامانه‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی عملیاتی نشده‌اند و حتی دفاتر خدمات الکترونیک نیز بعضا هنوز با مشکلاتی مواجه هستند. بی‌تردید مقداری زمان می‌برد تا کلیه جزییات را بتوانیم به‌روز کنیم  .منبع


مهدی چمران تاکید کرد:

نقش مهم دکتر شریعتی در پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دکتر علی شریعتی در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار بود و در هر سخنرانی نامی از ایشان به میان می‌آمد.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز ۲۹ خردادماه مصادف با درگذشت دکتر علی شریعتی است، اظهار کرد: این شخصیت یکی از مبارزینی بود که در پایه گذاری ذهن نسل جوان آن دوره بسیار موثر واقع شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه علی شریعتی و ویژگی های خاص او به ویژه جای گیری در بین نسل جوان که حرکتی را در جامعه اسلامی ایجاد کرد، یادآور شد: این موضوع در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار بود و در هر سخنرانی نامی از دکتر شریعتی نیز به میان می آمد.
وی همچنین تصریح کرد: فردا ۳۰ خردادماه روز شهادت زائران حرم رضوی است که به دلیل بمب گذاری در حرم به شهادت رسیدند که این جنایت بزرگ به دست آمریکا و وابستگان استکبار جهانی به وقوع پیوست و ورقی به صفحات جنایات آنها اضافه شد؛ چنین جنایتی جز اینکه نفرت بر آنها را بیفزاید نتیجه دیگری نداشت.
منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .