16

زاکانی : با افتخار از دامادم مشورت می گیرم! + فیلم

  • کد خبر : 295770
  • 29 فروردین 1402 - 6:49
زاکانی : با افتخار از دامادم مشورت می گیرم! + فیلم
ناصر امانی در مورد تاثیر گذاری افراد خارج از شهرداری بر شهرداری تهران گفت: این موضوع در جلسه با شهردار تهران مطرح شد و زاکانی گفت با افتخار از دامادم مشورت می گیرم!

به گزارش عصرشهروند، ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص جلسه با علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت : آقای شهردار تقریبا حدود یکساعت درپاسخ به گزارش آقای هاشمی تشکری ، رئیس کمیسیون حمل و نقل صحبت کردند و تقریبا به طور قطع گفتند همه گزارش شما خلافه و من هیچ کار غیر قانونی نکردم و تمام اقدامات من براساس قانون هست و شما باید برید عذرخواهی بکنید ، توبه کنید . غلط غلط غلط از این تعابیر هم مرتب استفاده کردن. البته بعد یواش یواش آرام شدند. نیم ساعت اول خیلی تند بودند ولی بعد متوجه شدند اینجا شوراست !

در نهایت بحث این شد که یک گروهی را تعیین کنیم که بین شهرداری و شورا قضاوت بکند. امانی با انتقاد از این درخواست اظهار داشت: این یعنی اینکه شورا بیکاره! حرف آخررا در زمینه مدیریت شهر براساس قانون شورا می زنه

امانی در مورد تاثیر گذاری افراد خارج از شهرداری بر شهرداری تهران گفت: این موضوع هم مطرح شد و زاکانی گفت با افتخار از دامادم مشورت می گیرم!
اعضای گفتند ؛ شما حکم مشاور زده بودید و این حکم را لغو کردید الان می گویید با افتخار از دامادم مشورت می گیرم! پس معنی لغو حکم چیه؟!
امانی ادامه داد ؛ ضمن اینکه بعضی از اعضای شورا گفتند ایشان در شهرداری جلسه می گذارد و مدیران شهرداری را احضار می کند. این دیگر مشورت نیست می شود دخالت!

 

برای مشاهده فیلم کلیک کنید

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .