4
ناصر امانی ،عضو شورای شهر تهران :

زاکانی خلاف قانون عمل کرده است

  • کد خبر : 296772
  • 12 خرداد 1402 - 0:48
زاکانی خلاف قانون عمل کرده است
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی احکام را برخلاف نظامنامه شورا صادر کرده و خلاف قانون است؛ باید هم دلیل آن را توضیح و هم نسبت به عدم تکرار آن تعهد دهند.

به گزارش عصرشهروند، ناصر امانی درباره گزارش شهرداری تهران درباره تذکری که دراین مورد داده شده است  گفت: ما ٩ نفر از اعضا درباره وضعیت هیئت امنای محلات شورا تذکر دادیم و گفتیم آقای زاکانی احکام را برخلاف نظامنامه شورا صادر کرده و خلاف قانون است؛ باید هم دلیل آن را توضیح و هم نسبت به عدم تکرار آن تعهد دهند. متاسفانه هنوز آقای زاکانی و همکاران ایشان به اعضای شورای شهر توضیح نداده اند، طبعا در مراحل بعدی اگر ایشان پاسخی نداشته باشد از شهردار تهران در صحن سوال می پرسیم.

رایی که دادگاه درباره یک اختلاف حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی داده است را نمی‌توان فساد تلقی کرد

ناصر امانی در واکنش به ادعای زاکانی درباره کشف فساد ۲۰ هزار میلیاردی گفت: درباره فساد ۲۰هزار میلیاردی زاکانی در ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران مفصل آمار و ارقام دادند اما جای بحث دارد. اعتقاد داریم قرارداد و اختلاف حقوقی و رایی که دادگاه درباره یک اختلاف حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی داده است نمی‌شود فساد تلقی کرد و مصادیقی هم که ذکر شده جای بحث دارد. در این باره ما منتظر گزارش مکتوب و مفصلی از سوی شهردار هستیم. به هر حال ادعای شهردار تهران درباره کشف ۲۰ هزار میلیارد تومانی جای بحث دارد و ایشان باید به شورا گزارش بدهنمی توان به اختلاف حقوقی گفت فساد؟!

امیدوارم ادعای زاکانی درباره کشف فساد در شهرداری تهران، تسویه حساب سیاسی نباشد

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه گفته می شود، انتشار اخبار فساد، بیشتر رنگ و بوی تسویه حساب سیاسی دست چین شده است، به دیده‌بان ایران گفت: به شخصه بدبینانه تحلیل نمی‌کنم اما هر مسئله‌ای را فساد تلقی نمی‌کنم. فکر می‌کنم دوستان بازگردادن اموال شهرداری، شکایت‌هایی که علیه شهرداری شده یا بعضا شهرداری علیه دیگران داشته، بعضی پروژه های شهرداری که اختلاف خورده به دادگاه رفته یا اخیرا توافق کرده‌اند یا رای به نفع شهرداری صادر شده را تحت عنوان فساد اعلام می‌کنند که به نظر من این نوع ادبیات مناسب نیست و نیاز به تامل و بررسی بیشتری دارد. امیدوارم ادعای زاکانی درباره کشف فساد در شهرداری تهران، رنگ و بوی تسویه حساب سیاسی نداشته باشد.

قضاوت درباره اخبار مربوط به پرونده برادرم را به مردم می‌سپارم

این عضو شورای شهر درباره اخبار منتشر شده درباره طرح اتهام در پرونده فساد مالی برادرش، عنوان کرد: من اظهار نظری ندارم. قضاوت را به مردم، شورای شهر تهران و کارمندان شهرداری می‌سپاریم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .